پیام هسته‌ای خانواده شهیدروشن به جلیلی

کد خبر: ۸۸۶۷۰

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد – ۰۱:۱۲

 

پدر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن در پیامی جداگانه به سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران از وی خواستند ذره ای از خواست مردم ایران در موضوع هسته ای کوتاه نیاید تا انشالله با دست پر به ایران بازگردد.

مهر: پدر شهید احمدی روشن در این پیام ویدئویی می گوید: آقای جلیلی ما از حقمان کوتاه نمی آئیم. از حقی که برای ملت ایران است کوتاه نخواهیم امد. هر چه هم شد باید بایستیم. بالاتر از سیاهی رنگی نخواهد بود.ماجنگ کردیم.تحریم شدیم. همه این مسائل را پشت سر گذاشته ایم.توقع ما این است که از حق همه ملت ایران که در این راه سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده اند دفاع کنید.می دانم که مرعوب آنها نخواهی شد. چون مسلمان هستی .چون شیعه و حزب اللهی و مورد قبول رهبر انقلاب هستی.”

در این پیام ویدئویی همچنان مادر شهید مصطفی احمدی روشن نیز می گوید:” آقای جلیلی خسته نباشی.عید مبعث را هم به شما تبریک می گویم.از شما می خواهم همانطور که نماینده رهبرانقلاب هستید نمایند ما و نماینده علی (فرزند شهید مصطفی احمدی روشن) هم باشید. انشاالله روزی با دست پر می گردید. انشالله روزی خواهد رسید که با اعلام خبر موفقیت تان نشان می دهید که از خون پدر علی  دفاع کرده اید.

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.