پیام وزیر ارشاد به مناسبت فرارسیدن سال نو

۲۹م اسفند ،

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به ملت , تمامی مسلمین و اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام به شرح زیر می باشد:

“هومقلب القلوب” 

 

باز بر تخت طبیعت تکیــه زد سالار عید                     کاروان گــل پیــاده کرده هــرجـا بــار عید

میدهد برچشم های اهل دل اخطار عید                  هست چون یاس کبود امسال گل رخسار عید

 

     آنکه محول الحول است، صادق القول است که آدمی چون تغییر کند، عالَمی را تغییر دهد که مصداقش را بر دگرگونی طبیعت می نهد.

     از خصال بهار نه فقط اعتدال است که جلوه جمال است و جولان جلال! خرمی و سرسبزیِ تجلّی بر جان طبیعت دمیده شود و یکرنگی همه جا، دیده شود و آدمی آن بِه که به هستی تمکین کند و یکرنگی را، آئین!

     سالی که گذشت نمایش پایداری و غیرت مردم بود و حسرت به دل دشمن ماند که ضعف این ملت را ببیند و به فضل الهی سال تازه را سال یکپارچگی امت در حمایت از ولایت و عنایت به تکلیف در امر مهم انتخابات خواهیم دید.

     همچون همیشه، ریشه طمع خصم را به تیشه همت و حمیت، غیرتِ مسلمان ایرانی از خاک این سرزمین به مدد رب العالمین، خواهد کند و به گودال یأس و ناامیدی خواهد افکند.

عید بی همت مردانه بعید است بدان!

     تکریم نفس انسانها به تحریم دشمن، حرمتی مضاعف می یابد که “ولن یَجُعَلَ اللهُ للکافرینَ عَلی‌المومنینَ سبیلا” کرامت انسانی و روح سبحانی از سلطه غیر خدا منفور است و “لقد کرمنا بنی آدم” را همین منظور است.

     سالی که بهارش با تجلیات حضور پرشور ملت آغاز می گردد، دریچه های روشن موفقیت و چشم انداز افقهای کامیابی به رویش بازمیگردد.

     سالی سرشار از نفحات خوش روزگار و عنایت پروردگار برای یکایک این ملت و تمامی مسلمین آرزو می‌نمایم و برای اهالی فرهنگ و هنر سالی پربار و حضوری پر عیار و ایامی کامگار از ساحت حضرت یار می‌طلبم.

 

سید محمد حسینی

 

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.