پیام وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

11-298.jpg

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشگاهیان کشور به عنوان پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر کامران دانشجو در این پیام بر بهره‌برداری از مقتضیات و ظرفیت‌های موجود در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» به ویژه توفیقات ارزشمند اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی تاکید کرده است.

در ادامه این پیام، وی ضمن اشاره به فرصت تاریخی ریاست جمهوری بر اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد طی ۳ سال آتی و پیشنهاد تأسیس کمیته علوم، تحقیقات و فناوری با محوریت وزارت علوم در دبیرخانه “نم” از سوی رؤسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تاکید کرده است: شرایط برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های نظام آموزش عالی کشور در ابعاد ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم شده است.

وزیر علوم در این پیام با اشاره به اینکه فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است عنوان داشته است: جامعه دانشگاهی کشور اعم از استادان و دانشجویان و کارکنان پرتلاش عرصه گسترده ستادی و اجرایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با استعانت از خداوند متعال و اراده‌ای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیر آماده می‌نمایند.

وزیر علوم در این پیام ابراز امیدواری کرده است: جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه استادان و دانشجویان با مشارکت فعال در یک بسیج علمی همگانی و با حمایت و مساعدت همه سازمانها، نهادها و دستگاههای اجرایی بتوانند نقش ممتاز و متمایز خود را در بهره‌برداری از امکانات و ظرفیتهای موجود ایفا نمایند و ضمن تثبیت و تعالی جایگاه نخست جمهوری اسلامی ایران در منطقه، رتبه علمی کشور را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر در جهان ارتقاء بخشند.

دکتر دانشجو ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری و در خدمتگزاری بیش از پیش به ملت مسلمان و حق شناس ایران و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا و امام شهیدان مسألت کرده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.