پیام کانون هواداران پرسپولیس برای تماشاگران/ به خاطر حساسیت‌های کمیته انضباطی، شئونات را رعایت کنید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

کانون هواداران پرسپولیس در پیامی از هواداران خواست امشب ضمن حضور گسترده در ورزشگاه آزادی با رعایت شئونات انضباطی و اخلاقی حمایت همه جانبه‌ای از سرخپوشان داشته باشند.
رئیس کانون هواداران پرسپولیس در این ارتباط گفت: با توجه به استقبالی که در اولین بازی و پس از آن از سوی پرسپولیسی‌های اصفهان در بازی با ذوب آهن صورت گرفت، انتظار می‌رود که با وجود برگزاری بازی در روز وسط هفته شاهد حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه آزادی باشیم.
حسین فریدونی ادامه داد: با این وجود برحسب وظیفه ذاتی کانون، از هواداران دعوت می‌کنیم که با حضور حداکثری خود و تشویق کادر فنی و بازیکنان از دقیقه یک تا سوت پایان بازی، حمایت همه جانبه‌ای را از سرخپوشان داشته باشند تا به امید خدا با تقویت روحی و انگیزشی آنها، در آستانه عید سعید فطر با کسب پیروزی، سببات شادی مضاعف خانواده بزرگ پرسپولیس فراهم آید.
وی تصریح کرد: همچنین از هواداران پرسپولیس تقاضا می‌کنیم با توجه به حساسیت‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بویژه به حرمت ایام مبارک ماه رمضان که شرایط تقویت روحیه و تزکیه نفس را فراهم آورده است مثل همیشه شئونات انضباطی و اخلاقی را رعایت کنند. همانطور که از سال قبل بارها شاهد برخوردهای اخلاق‌مدارانه و صبوری هواداران پرسپولیس روی سکوها بودیم تا مورد اشاره همگان قرار بگیرد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.