پیام کتبی بشار اسد خطاب به “مقام معظم رهبری” تحویل ولایتی شد

فروردین ۱۴۰۳

نخست‌وزیر سوریه پیام کتبی بشار اسد را که خطاب به “رهبر معظم انقلا”ب نوشته شده است، تحویل علی‌اکبر ولایتی داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، “وائل الحلقی” اول وزیر سوریه صبح امروز سه‌شنبه با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در بیمارستان مسیح دانشوری دیدار کرد.

وی در این دیدار پیام کتبی بشار اسد رئیس جمهور سوریه را که خطاب به مقام معظم رهبری نوشته شده است، تسلیم ولایتی کرد.
 
نخست وزیر سوریه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر عزم راسخ دولت و ملت سوریه در دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت مردم سوریه بر سرنوشت خویش و استقلال کشورشان تأکید کرد.
 
الحلقی ابراز امیدواری کرد: با کمک دوستان سوریه شاهد شکست تروریست‌ها و حامیان خارجی آنها باشیم.
 
ولایتی نیز در این دیدار با اشاره به سابقه روابط برادرانه و راهبردی ایران و سوریه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، گفت: در طول این مدت طولانی و علی‌رغم فشارهای سنگین تروریست‌ها و بعضی حامیان خارجی آنها، دفاع ملت و دولت سوریه از تمامیت ارضی و اصرار بر حق تعیین سرنوشت مردم ستودنی و مثال‌زدنی است و حتی دشمنان سوریه بر این موضوع تأکید و اذعان دارند.
 
وی با تقدیر از مقاومت دولت و ملت سوریه، تأکید کرد: مقام معظم رهبری برای سوریه به‌عنوان خط مقدم مقاومت علیه صهیونیسم، اهمیت بسیاری قائل می باشند و کماکان حمایت از دولت و ملت بزرگ سوریه از جمله اولویت‌های مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
 
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که همبستگی و همکاری همه‌جانبه ایران و سوریه ثمرات ارزشمند خود را به منصه ظهور رسانده و حتی دشمنان ملت فلسطین و نهضت بیداری اسلامی را نیز وادار به اعتراف پیروزی مقاومت در برابر صهیونیسم و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آن کرده است به‌طوری که با رسوایی تمام اخیراً نقشه راه خود را تغییر و چهره واقعی خویش را به کشورهای اسلامی به‌ویژه مصر به‌پا خاسته در جریان بیداری اسلامی بیش از پیش نمایان کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.