پیدا شدن سر قطع شده خانم بازیگر در کانال آب ! + عکس

پیدا شدن سر قطع شده خانم بازیگر در کانال آب ! + عکس-www.jazzab.ir

به گزارش جذاب به نقل از پرداد: سر قطع شده یک هنرپیشه مشهور انگلیسی که ۷ ماه پیش به قتل رسیده بود در یک کانال آب پیدا شد.حدود ۷ ماه پیش بدن بدون سر این خانم هنرپیشه ۲۹ ساله در حالیکه روی سطح آب کانال در لندن شناور بود پیدا شد. و اخیرا هم یک سر بریده شده در مجرای این کانال یافت شد که احتمال میرود متعلق به مقتول باشد. البته پلیس در این مورد شک دارد و اعلام کرده است نتیجه قطعی بعد از آزمایشات پزشکی اعلام خواهد شد.
 

پیدا شدن سر قطع شده خانم بازیگر در کانال آب ! + عکس-www.jazzab.ir

این خانم هنرپیشه درست در روز افتتاح بیمارستان سلطنتی در لندن و بعد از حضور در آن مراسم مفقود شد و چند روز بعد بدن بدون سر او در یک کانال آب پیدا شد.یک رهگذر متوجه یک جسم شناور مرموز روی آب شد و با پلیس تماس گرفت و با شناسایی خالکوبی روی بدن جنازه و این خانم مشخص شد که بدن بدون سر متعلق به اوست. علت قتل و یا قاتل وی هنوز پیدا نشده است  و برادرش در حال انجام مراحل اداری برای گشایش پرونده او در دادگاه است.
 

پیدا شدن سر قطع شده خانم بازیگر در کانال آب ! + عکس-www.jazzab.ir

او به همراه مادر مریض و برادرش زندگی میکرده است و بعد از گم شدنش تمام دوستان و آشنایان به دنبال او همه جای لندن را جستجو کرده بودند. وی در چندین قسمت از یک سریال پر طرفدار نیز ایفای نقش کرده بود و همین امر سبب شهرت او شده بود.


جذاب سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.