پیراهنی برای اشخاص تنبل +عکس

۱۱اردیبهشت،

“مک بیشاپ” طراح جوانی است که به تازگی با تولید یک الیاف تازه کمک بزرگی به اشخاص تنبل کرده است چرا که این الیاف هیچگاه کثیف نمی شوند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، پیراهن های مردانه همیشه زود کثیف می شوند و نیاز به شستن دارند. پس از شست و شو نیز همه پیراهن ها نیاز به اتو کردن دارند که این قسمت نیز یکی از بخش های سخت در طی تمیز کردن لباس است.

این پروسه شست و شو و اتو بسیاری از مردان و حتی خانم ها را اذیت می کند به طوری که داشتن لباسی که هیچوقت نیاز به اتو نداشته باشد یا اصلا نخواهید آن را بشویید آرزوی بسیاری است.

این آرزو به دست یک کمپانی به تازگی به واقعیت پیوسته است. فردی به نام “مک بیشاپ” از ۶ ماه قبل در حال کار بر روی الیافی است که بتواند به تمام مردان دنیا کمک کند. این الیاف دیر کثیف شده و همچنین پس از شست و شو نیازی به اتو ندارند.

او برای آنکه پیراهن خود را تست کند ۱۰۰ روز بدون وقفه پیرهن را به تن داشت و هرکاری که می توانست به کمک آن انجام داد ولی حتی یک خط هم روی این پیراهن نیوفتاده است.

او قصد دارد الیاف این پیراهن را کمی دیگر تغییر دهد تا امکانات بیشتری به آن اضافه کند سپس تولید انبوه آغاز می گردد. این پیراهن می تواند به صنعت نساجی جان تازه ای وارد کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.