پیرنیاکان: ادعای تخلف خانه موسیقی بی‌اساس است + دو سند دربارهٔ پایان دوره هیات‌مدیره تعاونی مسکن

۱۳خردادماه،

پیگیری یک خبر/

داریوش پیرنیاکان گفت: ادعای تخلف خانه موسیقی بی اساس و کذب محض است و اگر این موضوع اثبات شود من از تمامی کسانی که این موضوع را عنوان کرده اند شکایت می کنم و اگر ثابت شود که ما تخلف کردیم عذرخواهی می‌کنم و تاوان این کار را پس می‌دهم.

داریوش پیرنیاکان،عضو هیئت مدیره، دبیر و سخنگوی خانه موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: به طور کلی تعاونی مسکن به یک نفر اختصاص ندارد بلکه این کار جمعی است، همچنین در تعاونی های مسکن کار ساختمانی براساس پول های واریز شده پیش می رود.

عضو هیئت مدیره خانه موسیقی در ادامه بیان کرد: تعاونی مسکن خانه موسیقی از دی ماه ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد اما تمامی هنرمندان پول های خود را از شهرویر ۱۳۹۰ واریز کردند به همین سبب ما نتوانستیم به موقع این کار را آغاز کنیم و به موقع به اتمام برسانیم.

پیرنیاکان در ادامه تاکید کرد: همچنین از دلایل دیگری که سبب شد کار به تعویق بیفتد این بود که در سال ۱۳۹۰ آبان ماه یک سرمای شدید سه ماهه سبب شد تا کار این تعاونی بخوابد در نتیجه ما نتوانستیم این خانه ها را به موقع به هنرمندان و اعضای خانه موسیقی تحویل دهیم.

دبیر و سخنگوی خانه موسیقی در ادامه خاطرنشان کرد: تعاونی مسکن خانه موسیقی از همان ابتدا با تعاونی مسکن انجمن روزنامه نگاران شریک شدند و ما از همان ابتدای کار پول را به حساب انجمن روزنامه نگاران واریز کردیم اما چون تنها ۲۵ نفر از اعضا به موقع پول را واریز کردند به همین سبب نتوانستیم این کار ار به موقع به سرانجام برسانیم.

داریوش پیرنیاکان در ادامه افزود: همچنین از همان ابتدای کار قرار بود قیمت تمام شده هر مترمربع بعد از پایان کار محاسبه شود و چون تورم بسیار شد به همین سبب ما مجبور شدیم هر متر مربع را ۷۷۶ هزار تومان حساب کنیم.

عضو هیئت مدیره خانه موسیقی در ادامه گفت: از همان آغاز کار با التماس از من خواستند که عضو هیئت مدیره باشم و تا به امروز اخطاریه ای مبنی بر اینکه عمر هیئت مدیره تمام شده است به ما داده نشده و برای انتخابات تازه باید به ما نامه ای در این زمینه ارائه می شد.

پیرنیاکان تاکید کرد: تمامی این حرف ها بی ربط است و اگر بازرس تعاونی مسکن مدرک و اسنادی در این زمینه داشت زودتر از ما شکایت می کرد پس در نتیجه اصلا تخلفی نشده است.

داریوش پیرنیاکان خاطرنشان کرد: همچنین ناظر و پیمان کار این پروژه به سبب اینکه هنرمندان به موقع پول را واریز نکرده اند اجازه نمی دهند که از خانه ها بازدید کنند.

عضو هیئت مدیره خانه موسیقی دربارهٔ ادعای تخلف هیات مدیره خانه موسیقی از سوی بازرس تعاونی مسکن اعضا افزود: بازرس خانه موسیقی نزدیک به پنج ماه است که از ارائه مدرک مبنی بر تخلف دم می زند اما این اتفاق تا به امروز نیفتاده است زیرا اگر مدرک داشتند زودتر شکایت می کردند.

وی در پایان گفت: اگر ثابت شود که این ادعا بی اساس است من از تمامی کسانی که این موضوع را عنوان کرده اند شکایت می کنم و اگر ثابت شود که ما تخلف کردیم عذرخواهی می کنم و تاوان این کار را پس می دهم.

با پیگیری های خبرنگار هنرآنلاین، رامتین غفاری بازرس تعاونی مسکن خانه موسیقی مدارکی مبنی بر پایان دوره سه ساله هیات مدیره ارائه کرده اند که تصاویر آن در زیر می آید. 

 

 

 

پایان پیام/۴۶ 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.