پیروانی:مدیرعاملی من در پرسپولیس تنها درحد پیشنهاد بود/کاش یک سرمایه‌دار بیاید و این تیم را نجات دهد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – افشین پیروانی می‌گوید: «با این بدهی‌هایی که پرسپولیس بالا آورده، کمتر کسی حاضر است مسئولیت این باشگاه را بر عهده بگیرد.»

به گزارش ممتاز؛ پس از آنکه امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش روی آنتن برنامه ۹۰ اعلام کرد که تکلیف پرسپولیس و مدیریت این باشگاه تا دوشنبه ۸ اردیبهشت مشخص خواهد شد، گمانه زنی ها در مدیر عامل بعدی سرخپوشان بیش از گذشته شد. حتی اسامی مختلفی هم برای جانشینی علی پروین مطرح شد که در این میان به نظر می رسید شانس افشین پیروانی با توجه به تحصیلات و سابقه حضور در پرسپولیس بیشتر از سایر گزینه ها باشد. پیروانی در مورد احتمال حضورش روی صندلی مدیریت پرسپولیس به خبرآنلاین گفت: «این پیشنهاد از طریق یکی از اسپانسرهای خواهان پرسپولیس مطرح شد که من مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این باشگاه شوم. مطمئنا با توجه به تحصیلاتی که دارم روزی وارد کار مدیریتی خواهم شد اما در حال حاضر دوست دارم کار فنی انجام دهم.»

او ادامه داد: «در حال حاضر پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و برای مدیر آینده این باشگاه آرزوی موفیت دارم.»

پیروانی با اشاره به منتفی شدن واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی برای فصل آینده گفت: «به هر حال در حال حاضر شرایط مهیا نیست. با این بدهی هایی که باشگاه بالا آورده کمتر کسی حاضر می شود مسئولیت پرسپولیس را بر عهده بگیرد. هر کسی هم که جلو بیاید نمی تواند کاری از پیش ببرد. متاسفانه با بدهی های هنگفت این باشگاه و اسناد منقول و غیرمنقول آن، در بورس و فرابورس و غیره هم نمی توان پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کرد.»

کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی بهترین راهکار برای اداره این باشگاه چیست، گفت: «تنها راه این است که یک سرمایه دار پیدا شود و بدهی های این باشگاه را پرداخت کند تا پرسپولیس به آرامش برسد. بعد از آن هم دنبال درآمدزایی برای باشگاه باشد. به هر حال در شرایط فعلی وزارت ورزش پولی ندارد که به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهد.»

پیروانی در پایان در مورد احتمال مربیگری اش در فصل آینده لیگ برتر گفت: «هنوز که پیشنهادی ندارم اما به مربیگری علاقه دارم و اگر پیشنهادی شود حتما آن را بررسی خواهم کرد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.