پیروزی ارزشمند ایران برابر ازبکستان در دقیقه ۹۴

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی ایران از گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا میهمان ازبکستان بود و در نهایت به ۳ امتیاز حساس این دیدار دست یافت.

در نیمه نخست این دیدار تیم ملی ازبکستان با استفاده از ضعف خط دفاعی کشورمان فرصت های مناسبی برای گلزنی کسب کرد که ‘سیدمهدی رحمتی’ با واکنش های دیدنی خود اجازه باز شدن دروازه ایران را نداد.

تغییرات زیادی که کادر فنی در ترکیب اصلی ایران نسبت به دیدارهای قبلی ایجاد کرده بود سبب شد تا تیم کشورمان آمادگی لازم را نداشته باشد و ازبک ها به راحتی توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما در آغاز نیمه دوم، کارلوس کی روش تغییراتی را در روند بازی تیم ایران به وجود آورد.

در دقیقه ۶۱، ‘محمدرضا خلعتبری’ به جای ‘احسان حاج صفی’ وارد زمین شد تا تیم ایران حالت هجومی تری به خود بگیرد و در ادامه کریم انصاری فرد هم جانشین مجتبی جباری شد.

در دقیقه ۷۴ ازبکستان بهترین فرصت را برای گلزنی به دست آورد که ضربه مهاجمان ازبکستان را ‘سید جلال حسینی’ از روی خط دروازه بیرون کشید. در صحنه آهسته مشخص شد که توپ به طور کامل از خط دروازه گذشته است و در واقع کمک داور دوم این دیدار به کمک تیم ایران آمد تا ازبک ها به گل نرسند.

در ادامه نیمه دوم هم مهاجمان ازبکستان فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست دادند و در نهایت تیم ایران در آخرین ثانیه ها به برتری دست یافت تا گام نخست در راه رسیده به جام جهانی برزیل را محکم بردارد.

در دیگر دیدار گروه نخست مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعاتی دیگر تیم ملی لبنان پذیرای قطر خواهد بود.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۲۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.