پیروزی استقلال برابر مس در روز بازگشت فرهاد

۲۶م دیماه ،


به گزارش مهر، آخرین دیدار این هفته از رقابت ها  بین تیم های استقلال و مس کرمان به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با پیروزی ۲ بر یک برابر شاگردان بوناچیچ، مجددا صدر جدول را از آن خود کنند.



در این دیدار که در حضور نزدیک به  ۸ هزار تماشاگر برگزار شد تیم فوتبال استقلال بازی را هجومی آغاز و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه مس ایجاد کرد اما شاگردان بوناچیچ نیز فوتبال روان و با برنامه ای را به نمایش گذاشتند. البته در دقیقه ۲۴ این دیدار آرش برهانی از پاس خوب مجتبی جباری موفق شد با ضربه ای محکم دروازه حریف را بازکند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 



در آغاز نیمه دوم شاگردان قلعه نویی تحت فشار بازی هماهنگ مسی ها قرار گرفتند و عقب نشینی ناخواسته ای داشتند که ثمره آن گل دقیقه ۵۶ مصطفی شجاعی بود. این بازیکن پاس ایوان پتروویچ از جناح چپ را با ضربه سر وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کرد تا همه چیز از نو آغاز شود.



اما این پایان کار نبود و در حالی که نیمکت نشینان مس به خاطر شادی پس از گل هنوز روی نیمکت مستقر نشده بودند آرش برهانی با حرکتی خوب در محوطه جریمه و ضربه ای آرام و زمینی برای دومین بار دروازه مس کرمان را باز کرد تا استقلال بازهم از حریف کرمانی خود پیش بیفتد.



دقایقی بعد از این گل فرهاد مجیدی با تشخیص امیر قلعه نویی از دقیقه ۶۲ به جای فرزاد حاتمی وارد زمین شد و دو موقعیت خوب برای گلزنی هم داشت اما ضربات او راه به جایی نبرد. در دقایق پایانی این مس بود که صاحب توپ و میدان بود و می توانست به گل تساوی برسد اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند تا شکست ۲ بر یک برای کرمانی ها رقم بخورد.



آرش برهانی در دقیقه ۲۵ و ۵۷ برای  استقلال گلزنی کرد. آرش با این گل با ۹۱ گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد پیش از این علی جباری با ۸۹ گل زده این عنوان را در باشگاه استقلال در اختیار داشت.   



ترکیب استقلال:   

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری،( از دقیقه ۹۲ میثم بائو) خسرو حیدری،  فرزاد حاتمی( از دقیقه ۶۱ فرهاد مجیدی) و آرش برهانی( از دقیقه ۷۴ سید ایمان موسوی)   سرمربی: امیر قلعه‌نویی       

ترکیب مس کرمان:   

آرمان شهداد نژاد، شجاع خلیل‌زاده، استوان باتس، پویا سیف‌پناهی، مسعود نظرزاده( از دقیقه ۸۲ شهرام گودرزی)، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد کریمیان، مصطفی شجاعی، احمد حسن‌زاده( از دقیقه ۴۶ کیوان امرایی)، منصور تنهایی( از دقیقه ۴۶ ایوان پتروویچ) و رضا عنایتی   سرمربی: لوکا بوناچیچ



شاگردان امیر قلعه نویی با این پیروزی ۴۱ امتیازی شدند و صدرنشینی ۲۴ ساعت را از تراکتورسازی پس گرفتند تا همچنان مدعی ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دوازدهم باشند. تراکتورسازی تبریز با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و فولاد خوزستان با ۳۷ امتیاز در رده سوم جای گرفته است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.