پیروزی اصولگرایان در انتخابات حتمی است

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیروزی اصولگرایان حتمی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس  غلامعلی حدادعادل یکشنبه شب در دیدار با مردم آذربایجان‌غربی که در مسجد اعظم ارومیه انجام شد، اظهار داشت: احساس تکلیف کرده به میدان آمده‌ام و در این مسیر کنار نمی‌کشم.

وی با بیان اینکه بدون شک اصولگرایان در انتخابات پیروز می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به محبوبیت اصولگرایان در بین مردم، پیروزی اصولگرایان حتمی خواهد بود.

حدادعادل با اشاره به هدف خود از ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: احساس تکلیف کرده‌ام و به میدان آمده‌ام.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر افزایش واردات را شاهدیم و لازم است تمهیدات لازم در این زمینه انجام گیرد.

حدادعادل با بیان اینکه در حال حاضر سبک زندگی ما ایرانی‌ها تغییر کرده و همین امر سبب افزایش میزان واردات می‌شود، گفت: تجمل‌گرایی یکی از معضلات اصلی است که بازار را هم درگیر خود کرده است.

وی با بیان اینکه سال قبل میزان صادرات کمتر از واردات بود، اعلام کرد: سال قبل ۵۳ میلیارد دلار صادرات از کشور را شاهد بودیم که این میزان برای ایران قابل قبول نیست.

حدادعادل با بیان اینکه در بحث واردات بخش عمده‌ای را به واردات کالاهای لوکس به ویژه خودرو اختصاص می‌دهیم، گفت: باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران افزود: بر اثر تحریم‌ها مشکلات اقتصادی متعددی بر مردم تحمیل شد ولی مردم توانستند این موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

حدادعادل ادامه داد: در برابر دشمنان نظام کوتاه نمی‌آییم و با کمک مردم بر تمام مشکلات فایق می‌آییم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن همواره در تلاش برای بر هم زدن اتحاد و انسجام بین مردم ایران است ولی ملت ایران در سال‌های متمادی در کنار هم زندگی خوب و مسالمت‌آمیزی داشتند.

حدادعادل با بیان اینکه موضوع قومیت‌ها یکی از موضوعاتی است که دشمن بر روی آن دست گذاشته است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در بسیاری محافل از اشعاری چون حیدربابا می‌خوانند و این نشان از اتحاد و انسجام بین مردم ایران است.

وی با بیان اینکه باید روز ۲۴ خرداد ماه حماسه سیاسی خلق کنیم، اعلام کرد: برای اینکه به فرامین مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم لازم است تا روز ۲۴ خرداد پای صندوق‌های رای آمده و حماسه سیاسی خلق کنیم.

حدادعادل حضور مردم در پای صندوق‌های رای را خواستار شد و گفت: دشمن با دیدن چنین صحنه‌ای بیشتر از قبل احساس یاس و ناامیدی می‌کند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.