پیروزی ایران در نخستین دیدار تنیس جام دیویس قطعی شد

به گزارش ایرنا، در نخستین روز این رقابت‌ ها امروز (چهارشنبه) پس از بارش شدید باران و توقف در مجموعه ورزشی انقلاب ، این مسابقه به زمین ‌های تنیس باشگاه استقلال منتقل شدکه طی آن ‘شاهین خالدان’ در دومین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام، ‘نگو تین’ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

خالدان در این دیدار با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۳ مقابل حریف ویتنامی خود به برتری رسید تا پیروزی تیم ملی تنیس ایران مقابل تیم ویتنام قطعی شود.

در نخستین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام نیز که روزچهارشنبه در مجموعه انقلاب برگزار شده بود ‘محسن حسین زاده’ با حساب ۲ بر صفر و نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ ‘لی نام’ از ویتنام را شکست داده بود.

تیم ملی تنیس ایران در سومین دیدار خود که به صورت دو نفره (دوبل) برگزار می‌ شود با ترکیب ‘شاهین خالدان’ و ‘کیارش سوری’ رو در روی تیم ویتنام قرار می گیرد.

هر چند این دیدار تاثیری در برتری تیم ایران مقابل ویتنام نخواهد داشت اما به منظور ست‌ شماری احتمالی که در روز پایانی تکلیف تیم‌ های صعود کننده را مشخص می‌کند، اهمیت دارد.

رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه از ششم تا دهم اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران برگزار می شود.

تیم ملی تنیس ایران در این مسابقه‌ ها با تیم‌ های ویتنام، کویت، قرقیزستان و کویت هم گروه است و در صورتی که بتواند جزو دو تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد، به گروه دوم جام دیویس آسیا و اقیانوسیه صعود خواهد کرد.

۷۵۳۷/۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۹۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.