پیروزی بچیروویچ پسر بر بچیروویچ پدر در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

۲۰م آذر ،

نبرد بچیروویچ ها در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به سود “پسر” به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال با دیدار حساس پتروشیمی و مهرام در ماهشهر آغاز شد که این بار نایب قهرمان فصل قبل توانست مدافع عنوان قهرمانی را ۸۱ بر ۷۱ شکست دهد و در صدر جدول باقی بماند.

این مسابقه که تقابل مهمد بچیروویچ سرمربی مهرام با فرزندش، “سانی” گارد راس پتروشیمی بود در حالی با پیروزی میزبان به پایان رسید که مهرام از بازیکن خارجی خود نیز در این مسابقه استفاده کرد.

با این نتیجه پتروشیمی با هفت پیروزی همچنان تنها تیم بدون شکست و صدرنشین لیگ باقی ماند.

در دیگر مسابقه همیاری زنجان میزبان دانشگاه آزاد بود. دو تیم که یکی از ستاره های خود را به سبب مصدومیت در اختیار نداشتند رقابتی نزدیک به نمایش گذاشتند که در نهایت همیاری میزبان ۷۳ بر ۶۱ برنده مسابقه شد. محمد حسن زاده ملی پوش غایب دانشگاه و سعید داورپناه، بازیکن مصدوم همیاری زنجان در این مسابقه بود. نکته جالب توجه این بود که فرزاد کوهیان برای دومین بار در این فصل توسط فدراسیون محروم بود و نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند.

داربی هرمزگان نیز به میزبانی بندرکنگ برگزار شد که میزبان توانست از پس حریف قدرتمندش،‌ استقلال قشم برآید و با نتیجه ۶۶ بر ۵۹ به پیروزی برسد. در گرگان شهرداری این شهر میزبان صنایع ماهشهر بود و توانست مهمانش را ۸۱ بر ۶۹ مغلوب کند و دومین بردش را در لیگ جشن بگیرد.

هفته هفتم لیگ برتر با دیدار ماهان اصفهان و نفت تهران به پایان رسید که در این مسابقه تیم مدعی ماهان توانست با نتیجه ۸۰ بر ۵۸ مهمانش را شکست دهد و در رده دوم جدول بماند. نفتی ها در این مسابقه با محسن شاه علی سرمربی تازهشان به مصاف حریف رفته بودند.

نتایج کامل هفته هفتم

پتروشیمی ۸۱ – مهرام ۷۱

همیاری ۷۳ – دانشگاه آزاد ۶۱

ماهان ۸۰ – نفت تهران ۵۸

شهرداری گرگان ۸۱ – صنایع ماهشهر ۶۹

بندرکنگ ۶۶ – استقلال قشم ۵۹

جدول رده بندی لیگ در پایان هفته هفتم

۱٫پتروشیمی

۲٫فولادماهان

۳٫دانشگاه آزاد

۴٫مهرام

۵٫همیاری زنجان

۶٫ استقلال زرین

۷٫شهرداری گرگان

۸٫ بندرکنگ

۹٫ صنایع ماهشهر

۱۰٫نفت تهران

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.