پیروزی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اولین بازی جام جهانی کوچک

۱۷م دیماه ،

تیم ملی فوتبال نوجوانان در اولین بازی اش در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کوچک توانست دو بر یک تیم زیر۱۸ ساله های قزاقستان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، ایران توسط سعید عزت اللهی و یوسف سیدی به گل رسید و تک گل قزاقستان در دقیقه ۵۰

به ثمر رسید.

ایران با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، امیر نصر آزادانی، مصطفی هاشمی، محمد بازاج(حسین مهربان در دقیقه ۹۰)، سعید عزت اللهی، ماهان رحمانی(آرمین سبحانی دقیقه ۷۶)، علی قلی زاده، امیر محمد مظلوم، حسین شعبانی( یوسف سیدی در دقیقه ۵۵) به میدان رفت و در همان لحظات اولیه بازی روی حرکت امیرمحمد مظلوم در محوطه جریمه و خطای مدافع قزاقستانی به پنالتی رسید که سعید عزت اللهی در دقیقه ۵ آن را به گل تبدیل کرد.

پس از این گل تیم نوجوانان موقعیت های بسیاری داشت که امیرمحمد مظلوم سه موقعیت تک به تک را از دست داد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم ایران برای زدن گلهای بیشتر جلو کشید اما در دقیقه ۵۰ روی یک ضد حمله مهاجم قزاقستان گل مساوی را به ثمر رساند. ایران با تعویض هایی که انجام داد مسیر بازی را عوض کرد تا اواخر بازی تیم قزاقستان تاکتیک دفاعی را مدنظر قرار داده بود.

ایران بازهم موقعیتهای گل را از دست می داد و بازی می رفت تا با تساوی به پایان برسد که یوسف سیدی به جای حسین شعبانی به میدان آمده بود روی یک رفت و برگشت و ارسال از جناح راست گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند.

پس از گل قزاقستانی‌ها به آب و آتش زدند و بازی به خشنی را به نمایش گذاشتند و کارت های زرد بسیاری در این دیدار داده شد که سهم ایران سه کارت زرد بود. امیرحسین کریمی در دقیقه ۶۹، محمد بازاج در دقیقه ۷۳ و سعید عزت اللهی در دقیقه ۷۸ کارت زرد گرفتند.

در پایان بازی از سوی کمیته فنی رقابتها امیر محمد مظلوم بهترین بازیکن زمین شناخته شد و جایزه اش را از سوی برگزارکنندگان دریافت کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.