پیروزی داماش، سایپا، ذوب آهن و صبا در لیگ برتر فوتبال

۲۷م اسفند ،

هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی داماش، سایپا، ذوب آهن و صبا ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در چهار چوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ذوب آهن موفق شد از سد پیکان بگذرد و با ۳۰ امتیاز جایگاه ۱۴ جدول را از آلومینیوم بگیرد.

ذوب آهن ۲ – پیکان یک

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار امروز (یکشنبه) برابر پیکان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و با کسب سی‌امین امتیاز یک پله در جدول صعود کند و از جمع تیم‌هایی که قطعا به دسته یک سقوط می‌کنند، خارج شود و این امید را داشته باشد که در لیگ برتر باقی بماند.

در این دیدار قاسم حدادی‌فر (۲۸) و محسن بیاتی نیا (۷۳) برای ذوب آهن گلزنی کردند و تک گل پیکان را نیز بازیکن ذوب آهن به اشتباه داخل دروازه خودی قرار داد.

ذوب آهن اکنون ۳۰ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول قرار دارد و پیکان با ۲۴ امتیاز همچنان شانزدهم است.

گهر یک – داماش ۲

دیدار تیم‌های فانوس به دست جدول رده‌بندی لیگ برتر را نماینده گیلان با برتری به پایان برد. داماش که این روزها در کشاکش رفت و آمد مدیرعامل و کادر فنی به سر می‌برد و هنوز تکلیف مشکلات مالی‌اش روشن نشده است، توانست در این هفته با نتیجه ۲ بر یک گهر دورود را شکست دهد.

در این دیدار محمدرضا مهدوی (۲۴) و علیرضا جهانبخش (۳۸) برای داماش و محمدرضا خرسندنیا (۸۸) برای گهر گلزنی کردند. با این حساب داماش با ۳۷ امتیاز همچنان در رتبه ۱۳ جدول باقی ماند. گهر هم کماکان قعر جدول را از آن خود کرده است.

نفت آبادان صفر – سایپا ۳

از ساعت ۱۶ و همزمان با سه دیدار دیگر سایپا در آبادان به مصاف نفت رفت و در پایان موفق شد با سه گل میزبانش را شکست دهد. سایپا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد. نفت آبادان با ۱۹ امتیاز همچنان هفدهم است.

صبا ۲ – آلومینیوم یک

تیم فوتبال صبای قم هم موفق شد در یک بازی نزدیک و پرحادثه آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد و دو پله در جدول صعود کند و نهم شود. در این دیدار که یک اخراجی هم داشت، اکبر صادقی (۵۵) و عبدالکریم اسلامی (۶۶) برای صبا گلزنی کردند و میلاد میداودی (۲۶) برای آلومینیوم گل زد.

سعید لطفی از صبا در دقیقه ۵۶ از بازی اخراج شد و گل دقیقه ۵۷ محمود تیغ‌نورد بازیکن آلومینیوم را داور مردود اعلام کرد.

آلومینیوم با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.