پیروزی درخشان ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های قهرمانی انگلیس

مرحله دوم از رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، حسین وفایی به مصاف اسنوکرباز کشور میزبان رفت و موفق شد به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مرحله دوم از رقابت‌های مهم اسنوکر قهرمانی انگلیس شب گذشته (شنبه) با ۱۶ دیدار کار خود را آغاز کرد که در حساس‌ترین رقابت‌ها ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف اسنوکر باز کشور میزبان رفت. 

حسین وفایی در مرحله دوم این رقابت‌ها مقابل مایکل هولت انگلیسی که در رده ۲۸ بهترین اسنوکربازان جهان قرار دارد، حضور پیدا کرد و با نتیجه شش بر چهار پیروز شد.  این پیروزی درحالی به دست آمد که ملی پوش ایران در رده ۳۶ بهترین اسنوکر بازان جهان ایستاده است. 
وفایی در فریم دوم این رقابت ها موفق شد بریک ۱۰۱ را به نام خود ثبت کند. 
با این نتایچ ملی پوش ایران به مرحله سوم این رقابت ها صعود کرد و باید در مرحله بعد با برنده مارک سلبی و لیام هایفیلد به رقابت بپردازد. در مرحله سوم این رقابت ها ۳۲ اسنوکر باز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در مارشال آره‌نا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد.

مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌آید.

این رقابت‌های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه‌های انگلستان و یورو اسپورت پخش می‌شود. در این رقابت‌ها تمامی بازیکنان برتر از جمله رونی اُ سالیوان، قهرمان شش دوره جهان حضور دارد.

رونی اُ سالیوان در سال گذشته در این مسابقات در یک شانزدهم نهایی مقابل دینگ جونهوی چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. انتظار می‌رود او مدعی اصلی برای قهرمانی این رقابت‌ها باشد چرا که او هفت قهرمانی در این مسابقات داشته و امسال منتظر جشن هشتمین قهرمانی خود است. 

این رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.  قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

دینگ جونهوی سال گذشته در این رقابت‌ها قهرمان شد و اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شناخته می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.