پیروزی دیر هنگام ذوب آهن و نفت آبادان

۱۰م اسفند ،

پیروزی دیر هنگام ذوب آهن و نفت آبادان/ مس به پرسپولیس نرسید

ممتازنیوز؛ در ادامه بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر ذوب آهن و نفت آبادان حریفان خود را شکست دادند و ملوان و مس امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (جمعه) سه دیدار باقیمانده برگزار شد که در نهایت ذوب آهن مقابل داماش به برتری رسید، نفت آبادان از سد فولاد گذشت و مس مقابل ملوان متوقف شد.

در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن میزبان شاگردان حمید درخشان بود که این دیدار در نهایت با تک گل دقیقه ۱+۹۰ اسماعیل فرهادی به سود ذوبی ها به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان فرهاد کاظمی ۲۶ امتیازی شدند و در رده پانزدهم جدول قرار گرفتند. داماش هم با ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

همچنین در بندرانزلی تیم های ملوان و مس به مصاف هم رفتند که دو تیم در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. گل های این دیدار را حمید کاظمی (دقیقه ۴) برای مس و سیدجلال رافخایی (دقیقه ۳۳) برای ملوان به ثمر رساندند. بدین ترتیب ملوان ۳۷ امتیازی شد و به جایگاه نهم جدول صعود کرد. شاگردان لوکا بوناچیچ هم با ۴۱ امتیاز پشت سر پرسپولیس در رده هفتم قرار گرفتند.

در آبادان هم نفتی ها با تک گل دیرهنگام سیامک سرلک از سد فولاد خوزستان گذشتند تا سرانجام رکورد شکست ناپذیری شاگردان حسین فرکی شکسته شود. با این نتیجه نفت آبادان ۱۹ امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول باقی ماند. فولاد هم با ۴۹ امتیاز در رتبه جهارم قرار گرفت.

نتایج دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

راه آهن ۴ – پیکان ۲

فجرسپاسی ۶ – آلومینیوم ۰

ذوب آهن ۱ – داماش ۰

ملوان ۱ – مس ۱

نفت آبادان ۱ – فولاد ۰


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.