پیروزی سخت رئال مادرید و آنچلوتی مقابل مونیخی ها/ بایرن زخمی،منتظر بازی برگشت است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با نتیجه یک بر صفر از سد بایرن مونیخ عبور کنند.

به گزارش ممتاز؛دیداری حساس برای رئال مادرید.کمتر تیمی توانسته بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو این طور به ئال فشار بیارود،اما بایرن این کار را به راحتی انجام داد و از زمانی که داور سوت بازی را زد حملات خودش را روی دروازه کاسیاس آغاز کرد.انگار که انها میزبان بودند و رئالی ها مهمان.بایرن با تیکی تاکای گواردیولا مالکیت را هم از آن خودش کرده بود.آنها موقعیت های زیادی را هم برای باز کردن دورازه حریف داشتند اما بر خلاف جریان بازی این مادریدی ها بودند که روی یک حرکت تیمی و توسط کریم بنزما به گل رسیدند.

پس از این گل بود که بایرن فشار حملات خودش را بیشتر کرد.اما هر حمله بایرن با ضد حمله ای از سوی مادریدی ها جواب دادده می شد.مونیخی ها البته شانس هم آوردند که کریم بنزما و رونالدو امشب بی دقت بودند اگر نه و علیرغم بازی خوبی که در نیمه اول انجام دادند می توانستند حتی دو گل دیگر هم بخورند.

با شروع نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار بایرنی ها بود.آنها دوست نداشتند در بازی رفت بازنده باشند.زدن یک گل در خانه حریف می توانست کار را برای بازی برگشت راحت تر کند.دقایق به تندی برای بایرن مونیخ می گذشت.آنها فشار می آوردند و رئالی ها دلخوش به ضد حملات بودند.

از دقیقه ۶۰ به بعد رئال کمی بر بازی سوار شد.این طور نبود که دیگر بایرنی ها تیم برتر میدان باشند.این به ضرر بایرن بود و حتی ممکن بود که گل دوم را هم از سفید پوشان بخورند.با این حال شاگردان پپ گواردیولا دوست داشتند در این بازی گل بزنند.به همین دلیل هم بود که هر وقت صاحب توپ می شدند یا تمام قوا به سمت دروازه کاسیاس حمله می کردند.

حملاتی که تا آخرین دقیقه بازی نتیجه ای نداد تا رئال مادرید بازی رفت از مرحله نیمه نهایی را با پیروزی پشت سر بگذارد.شکی وجود ندارد که آنها در بازی برگشت شب سختی را خواهند داشت.بایرن زخمی در خانه خودش قطعا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.