پیروزی شاگردان قلعه نویی مقابل بوریرام تایلند / سومین ستاره انتظار استقلال را می کشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازی استقلال و بوریرام تایلند با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها در جریان است.

به گزارش ممتاز؛دیدار تیم های استقلال و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی در حالی آغاز شد که آبی ها بسیار زود به گل رسیدند.در حالی که مزدک میرزایی در حال اعلام اسامی بازیکنان دو تیم بود خسرو حیدری دروازه تایلندی ها را باز کرد تا استقلال در همان دقایق ابتدایی کار را تمام کند!

استقلال سراسر حمله بود و توپ و میدان را در اختیار داشت.عطش آنها حتی پس از باز شدن دروازه بوریرام هم فروکش نکرده بود.

هر چند که نماینده تایلند هم سعی داشت تا با بازی سرعتی ازفشار خارج شود اما استقلال آمده بود تا در این بازی امتیازی از دست ندهد.بوریرامی ها در دقیقه ۱۵ جایی که توپ به دست مدفعان استقلال برخورد کرد اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.نظری که کاملا با نظر داور قطری ها متفاوت بود.

از دقیقه بیستم بازی استقلالی ها سعی کردند تا بازی را کنترل کنند.آنها کمی عقب کشیده بودند و بیشتر توپ در میانه های میدان قرار داشت.

دقیقه ۳۰ بازی بود و هواداران آبی ها همچنان داشتند به ورزشگاه می آمدند.بازیکنان بوریرام به هماهنگی رسیده بودند و با صبوری خاصی تدارک حمله به سمت دروازه حریف را می دیدند.جنگندگی جواد نکونام و ساموئل در میانه میدان،در حالی که آندرانیک تیموریان غایب بزرگ این دیدار بود کمربند خط میانی استقلال را سفت کرده بود.بازیکنان بوریرام در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند وبا توجه به نتیجه رقم خورده می توان گفت که این اتفاق طبیعی است.

دقایق به کندی برای استقلال می گذشت.تایلندی ها کمی بر بازی مسلط شده بودند اما مدافعان استقلال هوشیار تر از این بودند که به سادگی اسیر حملات آنها شوند.

دقایق پایانی بازی و باز هم گردش توپ در میانه میدان.داور قطری در سوت خودش دمید تا اسقلال با پیروزی راهی رختکن شود.آبی ها که تنها نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان می باشند این شانس را دارند که برای سومین بار ستاره قهرمانی در قاره کهن را روی سینه شان بچسبانند.

شروع نیمه دوم و حضور ۸۰ هزار نفری طرفداران استقلال در آزادی. باز هم برتری محسوس با آبی ها بود.آنها در خانه بازی می کردند و باید با گل های بیشتری بوریرام را بدرقه می کردند.
در دقیقه ۵۲،آنجا که بازیکنان بوریرام صاحب یک ضربه کرنر شدند،برخی از تماشاگر نماها با پرتاب کردن اشیاء به سمت بازیکنان نماینده تایلند سبب شدند تا داور قطری به این رفتار آنها واکنش نشان دهد.او برای دقایقی بازی را متوقف کرد و پس از مشورت با ناظر بازی دوباره دستور به ادامه مسابقه را داد.در این بین حرکت بازیکنان استقلال هم جالب توجه بود.به خصوص پژمان منتظری که با تکان دادن سرش برای این تماشاگر نماها تاسف خورد.قطعا حرکات اینچنینی از دید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نخواهد ماند و شاید در آینده استقلالی ها را با مشکل روبرو کند.هر چه بود این اتفاق ختم به خیر شد و ضربه کرنر بوریرامی ها هم راه به جایی نبرد.
در دقیقه ۵۵ امیر قلعه نویی دست به یک تعویض زد.او فردین عابدینی را جانشین هاشم بیک زاده کرد.تعویضی برای میدان دادن به بازیکنی جوان.عابدینی انصافا از سمت راست دروازه توپ ربایی های خوبی را انجام می داد و موقعیت های مناسبی را ایجاد می کرد.

در دقیقه ۶۲ قلعه نویی دومین تعویض خودش را هم انجام داد.کاپیتان فرهاد در این دقیقه جای خودش را به آرش برهانی داد.آرش که بمب انگیزه بود بسیار پر انرژی وارد زمین شد و دوندگی بسیاری داشت.

بازی تقریبا متعادل بود و البته کفه ترازو گاهی به سمت استقلال سنگینی می کرد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.