پیروزی شیاطین سرخ برابر لیورپول

۲۴م دیماه ،

شاگردان فرگوسن در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود لیورپول گذشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچستریونایتد در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک از سد رقیب سنتی خود لیورپول گذشت تا با ۵۵ امتیاز به یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه دهند.

نیمه اول این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، کاملا یک طرفه بود و شاگردان فرگوسن اجازه خودنمایی را به لیورپولی‌ها ندادند.

شیاطین سرخ پس از خراب کردن چند موقعیت خوب گلزنی سرانجام در دقیقه ۱۹ توسط بهترین گلزن خود روبین فان‌پرسی به گل رسیدند. حملات شاگردان فرگوسن با وجود این گل ادامه یافت. ۷ دقیقه بعد فان‌پرسی روی پاس زیبای اشلی یانگ در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه نیافت.

در دقیقه ۴۴ فان‌پرسی همه کاره منچستریونایتد در این دیدار، بار دیگر خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه پشت پای او به طور تصادفی به مارتین اسکرتل خورد.

در نیمه دوم راجرز ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد و استاریچ را به جای لوکاس به بازی فرستاد. فرگوسن هم دست به تغییر زد و والنسیا را به جای اشلی یانگ مصدوم راهی میدان کرد.

در ۵ دقیقه اول دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. رفته رفته شاگردان فرگوسن بر بازی مسلط شدند. در دقیقه ۵۳ ضربه سر پاتریس اورا روی ارسال دیدنی فان‌پرسی به ویدیچ خورد تا گل دوم منچستریونایتد به نام این مدافع صربستانی ثبت شود.

شاگردان راجرز با دریافت گل دوم به بازی هجومی روی آوردند. در دقیقه ۵۶ استاریچ لیورپول را به بازی برگرداند و در حالی که دخیا ضربه استیون جرارد را دفع کرد در ریباند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

راجرز در دقیقه ۶۲ بار دیگر دست به تغییر آرایش تیمش زد و بورینی جوان را به جای استرلینگ به بازی فرستاد.

یک دقیقه بعد شیاطین سرخ یک موقعیت بسیار خوب داشتند اما ضربه دیدنی کاگاوا را په‌په رینا به زیبایی هرچه تمام‌تر مهار کرد و تیمش را امیدوار نگه داشت. لیورپولی‌ها که با زدن گل اول خود روحیه گرفته بودند بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار دادند و چند موقعیت خوب گلزنی را خلق کردند که جدی‌ترین آنها ضربه سرکش بورینی در دقیقه ۷۱ بود که با اختلاف اندکی به خارج رفت.

لیورپولی‌ها که در نیمه دوم کاملا متحول شده بودند برای زدن گل تساوی به حملات خود ادامه دادند. در دقیقه ۸۴ استاریچ در شلوغی محوطه جریمه منچستریونایتد به طور تصادفی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه دخیا نیافت تا منچستریونایتد سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

در آخرین بازی این هفته هم تا دقایقی دیگر آرسنال در ورزشگاه امارات از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی منچستریونایتد با ۵۵ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با ۴۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.