پیروزی مردان هندبال ایران در گام نخست قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی امروز (جمعه) مقابل نیوزلند به میدان رفت و در پایان با حساب ۵۳ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان ایران از ابتدا برتری خود را به حریف نشان دادند و نیمه اول را با حساب ۲۲ بر ۱۱ راهی رختکن شدند. ایران در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و ۳۱ امتیاز کسب کرد تا در نهایت ۵۳ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

تیم‌ ایران در شرایطی مقابل نیوزلند به پیروزی رسید که دو بازیکن خود را به دلیل تعلل در صدور ویزا از سوی کویت در اختیار نداشت. ویزای سعید حیدری راد (دروازه‌بان) و یونس آثاری (بازیکن) شب گذشته صادر شد و این دو نفر در این بازی در ترکیب تیم قرار نگرفتند.

تیم‌ ایران فردا (شنبه) در دومین بازی خود مقابل بحرین به میدان می‌رود.

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی نژاد، محمد رضا اورعی، علی مهدیزاده، علی رحیمی کازرونی، الله کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن بابا صفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند. هدایت تیم‌ ایران را علیرضا حبیبی بر عهده دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از ۲۷ دی تا ۷ بهمن در کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.