پیروزی مشابه تراکتورسازی و سپاهان در لیگ برتر فوتبال

۰۳م اسفند ،

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروز دو مدعی قهرمانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران که از امروز با سه دیدار آغاز می‌شود، با پیروزی دو مدعی قهرمانی دنبال شد.

در دیدار اول، این تیم تراکتور بود که مهمانش فجرسپاسی شیراز را با سه گل بدرقه کرد و شاگردان یاوری تنها در دقیقه ۹۰ این دیدار توسط سند لی بیتو توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. همچنین گل‌های تیم تراکتور را “فلاویو لوپز” و “مهدی سید‌صالحی” در دقایق ۲۹ و ۴۸ و ۸۷(لوپز) به ثمر رساندند. با این نتیجه تراکتور بدون احتساب دیدار استقلال با نفت آبادان با ۵۲ امتیاز به صدر جدول رسید.

در دیگر دیدار امروز (پنج‌شنبه) سپاهان با نتیجه سه بر یک مهمانش ملوان بندر‌انزلی را شکست داد. ملوانی‌ها که هفته قبل موفق به متوقف کردن فولاد یکی از مدعیان قهرمانی شده بودند، این‌بار نتوانستند از یک مدعی قهرمانی دیگر امتیاز بگیرند و با توجه به تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به راه‌آهن به رده نهم جدول سقوط کردند.

در این دیدار احسان حاج صفی، احمد جمشیدیان و امید ابراهیمی در دقایق ۲۷، ۷۳ و ۸۷ موفق به گلزنی برای سپاهان شدند. تک گل ملوان را در دقیقه ۹۱ حیدری به ثمر رساند. زردپوشان اصفهان با این برد امتیازات خود را به عدد ۵۰ رساندن و در رده سوم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.