پیروزی مقابل روسیه ، حکم صعود به مرحله دوم است

‘ محمد پورگر’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم ایران اگر بخواهد به مرحله دوم مسابقات جهانی راه یابد ، نیاز به پیروزی در دیدار روز شنبه خود مقابل تیم روسیه به برتری دارد.

وی با اشاره به پیروزی تیم ایران در مقابل تیم ونزوئلا و تساوی مقابل تیم اوکراین در دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در ترکیه اظهارداشت : با توجه به تساوی تیم های اوکراین و روسیه ، پیش بینی می شود که دیدار سختی را مقابل تیم روسیه داشته باشیم .

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران به دیدار مقابل تیم اوکراین اشاره کرد و گفت : هر دو تیم دیداری خوب و زیبا را به نمایش گذاشتند و هر دو صاحب موقعیت هایی شدند .تیم ایران در نیمه دوم بهتر از حریف ظاهر شد و دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد ، در صورتی که می توانستیم از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم ، پیروز از زمین خارج می شدیم .

وی با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران گفت : جوانگرایی صورت گرفته در تیم موثر بوده است و کسب پیروزی هشت بر صفر مقابل تیم ونزوئلا و تساوی یک بر یک مقابل تیم اوکراین ، حاصل جوانگرایی در تیم است.

دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان با شرکت ۱۶ تیم در آنکارا پایتخت ترکیه جریان دارد.

خاورم **۲۳۰**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۰۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.