پیروزی منچستر یونایتد در شب تاریک فولام/ حضور ۸۲ دقیقه ای دژاگه

۱۴ام بهمن ،

منچستر یونایتد با برتری برابر فولام یک گام دیگر به کسب قهرمانی در این فصل لیگ برتر نزدیک تر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد برابر فولام در ورزشگاه کروین کاتج با به یک پیروزی شیرین رسید. در این دیدار وین رونی در دقیقه۷۹ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند تا منچستریونایتد یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل لیگ برتر نزدیک تر شود.

نکته جالب توجه در این دیدار قطع برق ورزشگاه بود که سبب شد بازی دو تیم در نیمه دوم با ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شود . در این دیدار اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی ۸۲ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت.

دو تیم چندی پیش در جام حذفی انگلیس نیز برابر هم به میدان رفتند که منچستر یونایتد توانسته بود با نتیجه چهار بر یک برابر فولام به پیروزی برسد.

در دیگر بازی که در سنت جیمز پارک برگزار شد تیم نیوکاسل که در نقل و انتقالات ژانویه توانست با هفت خرید موفق ترین تیم جزیره باشد مزد خرج های سنگین خودش را گرفت و موفق شد چلسی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. گل‌های چلسی را در این بازی لمپارد و ماتا در دقایق ۵۵ و ۶۱ به ثمر رساندند. برای نیوکاسل نیز خوناس گوتیرز در دقیقه ۴۱ و موسی سیسوکو در دقایق ۶۸ و ۹۰ به ثمر رساندند. در این دیدار دمبا با مهاجم تازه چلسی که از نیوکاسل به این تیم پیوسته بود در ترکیب چلسی شب کم فروغی داشت و دچار مصدومیت از ناحیه دهان نیز شد.

در دیگر دیدار مهم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان استوک سیتی بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

تک گل آرسنال در این بازی توسط توماس پودولسکی در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید.

نتایج کامل

فولام ۰ – منچستر یونایتد ۰

اورتون ۳ -استون ویلا ۳

ردینگ ۲ -ساندرلند ۱

وستهام ۱ -سوآنزی ۰

ویگان ۲ -ساوت همپتون ۲

آرسنال ۱ – استوک سیتی ۰

نیوکاسل ۳ – چلسی ۲

کوئینزپارک ۰ – نوریچ ۰

در ادامه بازی های این هفته وست برومویچ با تاتنهام و منچسترسیتی با لیورپول به مصاف هم می روند.

در جدول رده بندی منچستریونایتد با ۶۲ امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با ۵۲ امتیاز در تعقیب یونایتد است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.