پیروزی میلان و یوونتوس در هفته شانزدهم سری A

۱۹م آذر ،

میلان در هفته شانزدهم رقابت‌های سری A از سد میزبانش تورینو گذشت. یوونتوس هم میزبانش پالرمو را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته شانزدهم رقابت‌های سری A با انجام ۵ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آن‌ها یوونتوس که پس از چهار ماه کونته را بر روی نیمکت خود می‌دید با یک گل از سد پالرمو گذشت و با ۳۸ امتیاز به یکه‌تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه داد. تک گل این دیدار را که در ورزشگاه خانگی پالرمو برگزار شد استفان لیخ اشتاینر در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند. در دقیقه ۷۵ مورگانلا بازیکن پالرمو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

در دیگر دیدار حساس میلان با نتیجه ۴ بر ۲ از سد تورینو گذشت و به روند خوب اخیر خود ادامه داد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی تورینو برگزار شد، بازیکنان این تیم در دقیقه ۲۸ توسط سانتانا دروازه روسونری را باز کردند اما روبینیو در دقیقه ۴۰ گل تساوی را به ثمر رساند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان میلان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ توسط آنتونیو نوچیرینو به گل رسیدند. ۸ دقیقه بعد پاتزینی گل سوم میلان را وارد دروازه حریف کرد و اختلاف را به دو گل رساند.

بازیکنان میلان با وجود دو گل برتری به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۷۶ توسط استفان الشعرابی مهاجم آماده این روزهای خود به گل رسیدند و در آستانه یک پیروزی پرگل قرار گرفتند اما این پایان کار نبود و بازیکنان میزبان در دقیقه ۸۰ توسط رولاندو بیانکی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا بازی در نهایت با همین نتیجه ۴ بر ۲ به پایان برسد.

میلان با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در همان رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

رقابت‌های این هفته امشب با انجام یک دیدار پیگیری خواهد شد که در آن اینتر در حساس‌ترین بازی این هفته در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا از ناپولی تیم دوم جدول رده‌بندی پذیرایی می‌کنند.

نتایج دیگر دیدارها:

سیه‌نا یک – کاتانیا ۳

پسکارا ۲ – جنوا صفر

کالیاری صفر – کیه‌وو ۲

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.