پیروزی پاری سن ژرمن با اشک‌های خداحافظی بکام

۲۸اردیبهشت،

2013-05-18T213442Z_1884601312_LR2E95I1M9C3A_RTRMADP_3_SOCCER-FRANCE.JPG

پاری سن ژرمن در هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه در حالی که دیوید بکام را ۸۲ دقیقه در زمین داشت برابر برس به پیروزی سه بر یک رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پاری سن ژرمن در هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک برس را شکست دهد.

در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ در دقایق ۵ و ۳۵ و بلیز متئودی (۳۱) برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند و تک گل برس را چارلیستون در دقیقه‌ ۸۱ به ثمر رساند.

در این دیدار دیوید بکام، هافبک انگلیسی ۸۲ دقیقه‌ برای تیمش بازی کرد و پس از پایان این دیدار بازیکنان پاری سن ژرمن برای این بازیکن جشن خداحافظی گرفتند تا بکام که به نظر می‌رسد در آخرین بازی خود برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است، شب پر شکوهی را سپری کرده باشد.

پس از پایان این دیدار دیوید بکام با چشمانی اشک آلود ضمن خداحافظی با تمام هم تیمی‌هایش ورزشگاه پارک دو پرنس را به همراه اعضای خانواده‌اش ترک کرد.

دیوید بکام هافبک انگلیسی چندی پیش با قراردادی شش ماهه از لس آنجلس گلکسی به پاری سن ژرمن پیوست و در این تیم ۱۲ بار به میدان رفت.

بکام قرارداد خود در تیم پاری سن ژرمن را به امور خیریه اختصاص داد.

در دیگر دیدارهای هفته‌ سی و هفتم فرانسه مارسی، تیم دوم جدول با دو گل مغلوب سنت اتین شد و دیدار تیم‌های مون‌پولیه و لیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در تنها بازی باقی مانده هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه امروز (یکشنبه) لیون مهمان نیس است.

در جدول رده‌بندی پاری سن ژرمن با ۸۰ امتیاز از ۳۷ بازی قهرمانی خود را قطعی کرده است و تیم‌های مارسی و لیون به ترتیب با ۷۰ و ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در انتهای جدول رده‌بندی سقوط تیم‌های نانسی و برس به دسته پایین‌تر قطعی شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.