پیروزی پرگل آرژانتین بر آلمان ۱۰نفره

به گزارش ایرنا،در این دیدار دوستانه که در ورزشگاه شهر فرانکفورت در مقابل دیدگان نزدیک به ۵۰ هزار علاقمند فوتبال برگزار شد،ابتدا در دقیقه ۴۶ سامی خدیرا هافبک تیم ملی آلمان به اشتباه دروازه خودی را گشود و بدنبال آن در دقایق ۵۲ و ۷۳ به ترتیب لیونل مسی و آنجل دی ماریا دروازه،دروازه بان ذخیره آلمان که بدنبال اخراج ران روبرت فیلر درون دروازه قرار گرفته بود را باز کردند.

اولیور نویر دروازه بان اصلی آلمان به دلیل مصدومیت از همراهی تیم در مقابل آرژانتین باز ماند.

تنها گل آلمان نیز در دقیقه ۸۲ بازی توسط بندیکت اووه دس وارد دروازه آرژانتین شد.

این نتیجه درحالی در پایان ۹۰ دقیقه بازی به ثبت رسید که لیونل مسی، یک پنالتی تیمش را در دقیقه ۳۲ و بدنبال خطای دروازه بان آلمان که منجر به اخراجش هم شد، از دست داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در واکنش به این شکست خانگی،ارزیابی بازی را مشکل خواند و گفت: ما در ۲۵ دقیقه اول بسیار خوب ظاهر شدیم اما دروازه بان ما با کارت قرمز و اخراج از زمین شرایط را برای تیم سخت کرد، این وضعیت با دریافت گل به خودی از سوی خدیرا تشدید شد.

یوآخیم لو افزود: آرژانتینی ها توپ را بسیار خوب کنترل می کنند و برای ما که یک یار هم کمتر داشتیم بسیار سخت بود که بتوانیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: نیت ما این بود که در این دیدار پیروز از زمین خارج شویم اما اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم و نشان دادیم که به فرصت های زیادی برای به ثمر رساندن یک گل نیاز داریم.

اولیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان مفسر ورزشی شبکه ZDF نیز با ابراز نارضایتی از عملکرد ملی پوشان فوتبال آلمان، در این دیدار گفت: ما در ماه های اخیر بویژه در منطقه دفاعی شاهد مشکلات زیادی در تیم بوده ایم.

وی افزود: مسوولان تیم باید برای برطرف کردن این مشکل فکر اساسی بکنند زیرا ما قبلا درمقابل تیم ضعیفی مانند سوئیس نیز ۵ گل دریافت کرده ایم.

اولیور کان تاکید کرد: نماد تیم های بزرگ ثبات خط دفاعی آنها است و سرمربی تیم باید به این سوال پاسخ دهد که چرا ما به حریفان اینهمه فرصت گل زنی می دهیم .

وی افزود: اینکه در خاک خودمان ۳ بر یک به آرژانتین بازی را واگذار می کنیم نباید به سادگی از سوی بازیکنان مورد پذیرش قرار بگیرد و آنها باید به شدت از این وضع ناراحت باشند.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۹۰۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.