پیروزی پرگل استقلال در شیراز / فرهاد تیر آخر را زد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – استقلال تهران در شیراز توانست فجر سپاسی را با نتیجه ۴ – ۲ شکست دهد.

به گزارش ممتاز؛ در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر استقلال در حالی در شیراز به مصاف فجر سپاسی رفت که یک روز پیش از این دیدار، کمیته انضباطی یک امتیاز از استقلال کسر کرده بود. این امتیاز به خاطر تخلف هواداران استقلال کم شد تا کمیته انضباطی نشان دهد برای سالم سازی فضای ورزشگاه‌ها عزم خود را جزم کرده است. فجر هم در حالی که امتیازی از دو مسابقه ابتدایی خود نگرفته بود پا به میدان گذاشت. در نیمه اول این مسابقه تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف تا دقیقه ۳۴ بی نتیجه بود. تا اینکه مدافع فجر در محوطه جریمه تیمش روی بازیکن استقلال خطا کرد و داور برای آبی‌پوشان تهرانی پنالتی گرفت. جواد نکونام هافبک ملی پوش استقلال پشت این توپ ایستاد و نام خود را به نام اولین گلزن این دیدار ثبت کرد.
البته بسیار طول نکشید که فجر سپاسی بازی را مساوی کرد. دو دقیقه بعد از گل استقلال، فجر سپاسی توسط حمید جوکار گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، محمد قاضی مهاجم استقلال در اولین حمله تیمش صاحب موقعیتی از پشت محوطه جریمه شد که با یک شوت زیبا استقلال را به گل دوم رساند. البته فجری‌ها مثل نیمه اول، بسیار زود گل خورده را جبران کردند و نشان دادند وقتی از حریف عقب می‌افتند، روحیه خود را از دست نمی‌دهند. در دقیقه ۵۴ بود که محمد حیدری توپ را از داخل محوطه ۶ قدم استقلال به تور دروازه این تیم چسباند تا تیم تهرانی دوباره بازی برده را با تساوی عوض کند.

پس از این گل فجر حملاتی روی دروازه استقلال انجام داد. آن‌ها حتی شانس باز کردن دروازه رحمتی برای سومین بار را هم داشتند اما موقعیت‌هایشان را از دست دادند. در نهایت استقلال توانست به بازی برگردد و در دقیقه ۷۳ توسط حنیف عمران زاده به گل رسید. پس از این گل دیگر فجر سپاسی نتوانست مثل دو دفعه قبل گل خورده را جبران کند. استقلالی‌ها که اعتماد به نفس خود را پیدا کرده بودند، در دقیقه ۸۳ هم توسط فرهاد مجیدی به گل رسیدند تا با زدن چهارمین گل، از برد خود مطمئن شوند.

البته در دقیقه ۸۹ فجر می‌توانست به مساوی کردن مسابقه امیدوار شود اما این اتفاق رخ نداد. در این دقیقه بود که داور برای فجری‌ها یک پنالتی گرفت اما سید مهدی رحمتی پنالتی فجری‌ها را گرفت تا مانع ورود سومین توپ به دروازه‌اش شود.

بازی با همان نتیجه ۴ – ۲ به پایان رسید تا استقلالی‌ها دومین برد خود را کسب کنند. البته با توجه به کسر امتیاز از استقلال، این تیم در حال حاضر ۵ امتیازی است.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.