پیروزی پرگل تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران برابر تیم ب ایتالیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  در این دیدار تیم ملی کشورمان با ترکیب علی بیرانوند، محمدرضا خانزاده، امین حاج محمدی، شهریار شیروند(کاپیتان)، وحید اسماعیل بیگی،  مرتضی پورعلی گنجی، اکبر ایمانی، مرتضی تبریزی، پیام صادقیان، یعقوب کریمی و میلاد غریبی به میدان رفت و با گلهای پیام صادقیان(۳ و ۷۰) ، میلاد غریبی(۹ و ۳۶) محمدرضا خانزاده(۱۷)، یعقوب کریمی( ۳۴) در پایان به پیروزی رسید. هر دو گل ایتالیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید .

علیرضا منصوریان در نیمه دوم تعویض های زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا فرصت بازی به همه ملی پوشان زیر ۲۲ سال داده شود. ضمن اینکه زدن پنج گل در نیمه اول این فرصت را به سایر بازیکنان داد که در نیمه دوم به میدان بروند.

بنا برهماهنگی بعمل آمده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا، شبکه تلویزیونی RAI  که  معروفترین شبکه رسمی این کشور است، در محل استادیوم حاضر بود و ضمن تهیه گزارش از این مسابقه ، صحنه های حساس آن را امشب و فردا از طریق این شبکه به نمایش در خواهد آورد.

در پایان مسابقه دو جامی که توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا تهیه شده بود ، توسط رئیس لیگ و معاون توسعه فدراسیون فوتبال ایتالیا به کاپیتان های دو تیم داده شد. بیش از ۵ ایرانی نیز با حضور در محل برگزاری این بازی در فلورانس ایتالیا به تماشای بازی تیم کشورمان پرداختند.

تیم فوتبال زیر ۲۲ سال کشورمان پس از برگزاری این دیدار تدارکاتی از ایتالیا راهی مالزی خواهد شد در مسابقات قهرمانی آسیا این رده سنی شرکت کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.