پیروزی پر گل رئال‌مادرید در برنابئو

۲۶م اسفند ،

رئال‌مادرید در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگا برابر مایورکا به پیروزی پر گل ۵ بر ۲ دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ابتدا بازیکنان مایورکا بودند که توانستند به گل برسند. املیو انشو (۶) موفق شد بالاتر از فابیو کوئنترائو، دروازه‌ رئال‌مادرید را باز کند. در ادامه گونسالو هیگوآین (۱۴) توانست بسیار سریع پاسخ گل مایورکا را بدهد اما مجددا ضعف رئال‌مادرید در توپ‌های آغاز مجدد در این فصل سبب شد تا باز هم مایورکا از این حربه به گل برسد. این بار آلخاندرو آلفارو (۲۱) تیم مهمان را جلو انداخت تا نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک‌ به پایان برسد.

در نیمه دوم ژوزه مورینیو با آوردن کریم بنزما و مسوت اوزیل آرایش تیمش را هجومی کرد. رئال‌مادرید بسیار سریع در این نیمه به گل رسید و کریستیانو رونالدو توانست بیست و هفتمین گل فصلش را در این بازی به ثمر برساند. سه دقیقه بعد لوکا مودریچ گل سوم رئال مادرید را با ضربه بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. حملات توفانی رئال‌مادرید در این دقایق پایانی نداشت تا این که گونسالو هیگوآین، مهاجم آرژانتینی گل دوم خودش و گل چهارم رئال‌مادرید را در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند تا خیال رئال مادرید از پیروزی در این دیدار راحت شود. در دقیقه ۹۰ نیز کریم بنزما توانست سهمی در پیروزی پر گل رئال‌مادرید داشته باشد و گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

در دیگر دیدارهای هفته‌ بیست‌و‌هشتم لیگا این نتایج به دست آمد:

سوسیداد ۴ – وایادولید یک

ختافه یک – بیلبائو صفر

والنسیا ۳ – بتیس صفر

در ادامه بازی‌های این هفته‌ امروز و امشب (یکشنبه) پنج دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها بارسلونای صدرنشین در ورزشگاه نوکمپ میزبان رایووایکانو است. اوساسونا هم با مسعود شجاعی به دیدار تیم سوم جدول، آتلتیکومادرید می‌رود.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با ۷۱ امتیاز در صدر قرار دارد. رئال مادرید با یک بازی بیشتر و ۶۱ امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد. آتلتیکو مادرید نیز در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.