پیروزی کودکان مقابل آرژانتین،نیجریه و بوسنی/درودگر یاد استاداسدی را برای عابدزاده زنده کرد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – فارس نوشت:

عصر امروز اتفاقی در ورزش ایران رخ داد که شاید سال‌ها در یاد و خاطره اهالی ورزش و ورزش‌دوستان بماند. اتفاقی که زیبایی‌های خاص خود را داشت و فوتبالیست‌های پیشکسوت در لباس تیم‌های آرژانتین و نیجریه در مقابل کودکان سرطانی و استثنایی که لباس تیم ملی ایران را بر تن داشتند، قرار گرفتند. حضور چهره‌های سرشناسی از جمله احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، مهدی پاشازاده، مهدی مناجاتی، حمید درخشان، هادی طباطبایی و پایان رأفت بر این زیبایی افزوده بود. مردمی که برای تماشای این مسابقه در مرکز طبی کودکان ایران حاضر شده بودند با دیدن این چهره‌ها خاطرات زیادی را به یاد می‌آوردند و بازار داغ عکس یادگاری وجود داشت.

کودکان مرکز طبی در لباس تیم ملی ایران در مقابل ملی‌پوشان سابق قرار گرفتند، ملی‌پوشانی که این بار در لباس حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ حاضر شده بودند.

حسین شمس، حمید استیلی، پایان رأفت، هادی نراقی، محمد پنجعلی، محمد مؤمنی، فرشید سربازوطن و پیمان خورشیدی بازیکنانی بودند که با لباس نیجریه در مقابل کودکان مرکز طبی قرار گرفتند، این دیدار نمادین سرشار از لحظه‌های به یاد ماندنی بود. از اعتراض‌های حمید استیلی و حسین شمس به بازیکنان خودی پس از دریافت گل گرفته تا تایم‌اوت‌هایی که مهدی مناجاتی به عنوان سرمربی تیم برای بازگشت نتیجه می‌گرفت. در چهره کودکان شادی و نشاط را به راحتی پیدا می‌کردیم،‌ کودکانی که در پایان توانستند با نتیجه ۴ بر یک به برتری برسند و این شاید خط ونشانی برای تیم ملی نیجریه باشد!

در دیگر دیدار بازیکنانی از جمله احمدرضا عابدزاده، رضا حسن‌زاده، صادق درودگر، حمید درخشان، عبدالرحمان شاه‌حسینی،‌ مهدی پاشازاده و مجید نامجومطلق در لباس تیم ملی آرژانتین در مقابل کودکان سرطانی قرار گرفتند. این دیدار نیز صحنه‌های جالب و به یاد ماندنی داشت، از گل به خودی صادق درودگر گرفته تا اعتراض‌هایی که عابدزاده به مدافعان داشت.

احمدرضا عابدزاده در واکنش به گل به خودی‌ای که درودگر وارد دروازه کرده بود، با خنده گفت که او را یاد گل به خودی استاداسدی انداخت!

کودکان سرطانی که با لباس تیم ملی در مقابل پیشکسوتان فوتبال قرار گرفته بودند، توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسند و به گونه‌ای آرژانتین نمادین را شکست دادند.

همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هم در مرکز طبی کودکان حاضر شده بودند و بازی دوستانه‌ای را مقابل آنان برگزار کردند. پزشکانی که با لباس تیم ملی بوسنی و هرزگوین در مقابل کودکان قرار گرفتند.

حمید استیلی هم در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد که بتوان دستگاه مورد نیاز این مرکز طبی را فراهم کرد، دستگاهی که گفته می‌شود ۷۰۰ میلیون هزینه دارد و او ابراز امیدواری کرد که بتواند با برگزاری چنین مراسمی این هزینه را جمع‌آوری کند.

در کنار پیشکسوتان فوتبال داوران سابق نیز حضور داشتند، حضور علی خسروی و مظفری‌زاده جو دیگری را به این مراسم داده بود، همچنین مهدی دادرس و عزیزمحمدی نیز در این مراسم حضور داشتند. 

برگزاری چنین مراسم‌هایی باعث شور و نشاط در کودکان سرطانی و معلول می‌شود و امیدواریم این اتفاق‌ها در ادامه نیز تداوم داشته باشد.

۲۵۱ ۲۵۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.