«پیروز ارجمند» به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

IMG13183521موسیقی : علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی «پیروز ارجمند» را به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب کرد.

 به گزارش خبرنگار موسیقی ، در متن این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا بر پیشنهاد معاون امور هنری، به سبب این حکم به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با اهالی هنر، نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت‌های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره‌گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت‌های موسیقی ایران، موفق و موید باشید.»

پیروز ارجمند متولد سال ۱۳۴۹ شهرستان رابر استان کرمان، دارای مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه مالایای مالزی است و از سال ۱۳۷۵ تاکنون مشغول تدریس در دانشگاهها و مراکز مختلف آموزشی تهران و شهرستانها بوده و فعالیتهای پژوهشی بسیاری هم در زمینه موسیقی انجام داده است و چندین آلبوم موسیقی و کتاب در زمینه موسیقی منتشر کرده است. علاوه بر سوابق اجرایی در عرصه های مختلف، عضو شورای واژه گزینی موسیقی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی است.

وی در زمینه ی آهنگسازی و ساخت موسیقی متن، ساخت بیش از ۱۵۰ موسیقی نمایش، سریال و فیلم سینمایی از جمله سفر به چزابه، نجات یافتگان، پسر مریم، خواب سفید، سفر سرخ و… سریالهایی همچون کاشانه، شب آفتابی، خط قرمز، تب سرد، زیرزمین، دارا و ندار و… را در کارنامه هنری خود دارد و تا کنون جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی کسب کرده است.

شایان ذکر است که پیروز ارجمند پیش از این مدیر کل مرکز موسیقی حوزه هنری بود.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.