پیروز ارجمند: موسیقی تله فیلم «راز قناعت» تلفیقی است

سینما پرس- گروه هفت هنر/ پیروز ارجمند از آهنگسازی تله فیلم «راز قناعت» به کارگردانی علی رامشه خبر داد و گفت: سبک موسیقی این کار فیوژن است که تلفیقی از موسیقی سنتی ایران و موسیقی الکترونیک می شود.

پیروز ارجمند آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی تله فیلم «راز قناعت» از تولیدات شبکه قرآنی به کارگردانی علی رامشه هستم.

وی افزود: این دومین همکاری من با این کارگردان محسوب می شود کار قبلی که آهنگسازی آن را برعهده داشتم تله فیلم «کات کلانتری» بود.

این آهنگساز تصریح کرد: مرحله ضبط موسیقی تمام شده است و در حال حاضر به مرحله صداگذاری و میکس رسیده است. سبک موسیقی این کار فیوژن است که ترکیبی از سازهای سنتی و محلی ایران و موسیقی الکترونیک است. چون شخصیت فیلم به یک تحول نیاز دارد موسیقی هم به یک بلوغ و تحول می رسد و تم و ارکستراسیون نیز تحول و بلوغ را در خود دارد.

ارجمند در پایان خاطر نشان کرد: در این اثر من از ساز سه تار، سه تار باس، کمانچه و نی به عنوان سازهای اصلی استفاده کرده ام که در آن فضای ماورایی و تهییج فیلم را با صداهای الکترونیک تقویت کرده ام.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۰۹۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.