پیروز قربانی: تقوی در سایپا تصمیم‌گیرنده نیست/ باید در تیم واعظ آشتیانی می‌ماندم اما ادای بچه‌های پایین شهر را درآوردم

به گزارش خبرآنلاین ؛ او سرانجام پیراهن راه آهن را برتن کرد تا همچنان فوتبالش را در تهران ادامه دهد. پیروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد جدایی از سایپا، پیوستن به راه آهن و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
مثل اینکه خیلی ناراحت و نگران بودی؟
بله، همین‌طور است.
می‌ترسیدی که بدون تیم بمانی؟
بحث ترس مطرح نبود من فکر می‌کردم فاکتورهای دیگری برای پیوستن به تیم‌ها وجود دارد ولی بعدا فهمیدم که خیلی از مسائل فوتبالی نیست و باید ارتباط‌های قوی داشته باشی. با توجه به عملکرد سال قبل خودم فکر می‌کردم که خیلی زود تیم‌ام را انتخاب کنم ولی فهمیدم همه چیز فوتبال نیست. البته خودم هم کمی تقصیر داشتم چون می‌خواستم تحت هر شرایطی در تهران بمانم.
فکر می‌کنی عملکرد تو در سایپا خوب بود؟
من در ۹۸ درصد بازی‌ها حضور داشتم و از عملکردم راضی بودم.
پس چرا باشگاه سایپا با تو قطع همکاری کرد؟
اولا که من قصد نداشتم در این تیم بمانم در ضمن من بازیکن آزاد بودم. مسائلی هم بین من و یکی از مسوولان باشگاه پیش آمد و فکر می‌کنم جدایی من ربطی به مسائل فنی نداشت. یادم می‌آید ۵ درصد از قرارداد بازیکنان را جریمه کرده بودند که بعدها این جریمه را بخشیدند ولی وقتی قرار شد پول بدهند دوباره این جریمه را اعمال کردند. من هم اعتراض کردم و حقم را می‌خواستم. متاسفانه شهبازی هم حرف کوشا مدیرعامل سابق باشگاه سایپا را گوش نمی‌کرد و اصلا اهمیت برای حرف‌های او قائل نمی‌شد. این را هم باید بگویم که آقای تقوی خیلی لطف کرد که همیشه گوش به فرمان مسوولان باشگاه بود.
یعنی معتقدی در جدایی تو تقوی نقشی نداشت؟
خیر، چون او در سایپا تصمیم ‌گیرنده نیست و من بعد از ماجراهایی که به وجود آمد این را فهمیدم.
مثل اینکه بازیکنان سایپا با شهبازی هم اختلاف داشتند؟
یکی از اتفاقات خوبی که در سایپا افتاد جدایی شهبازی بود چون او واقعا بازیکنان را اذیت می‌کرد و خیلی‌ها از او دل خوشی نداشتند.
با توجه به بازگشت چند بازیکن قدیمی استقلال به این تیم، خیلی‌ها تصور می‌کردند تو دوباره آبی‌پوش می‌شوی. چرا این اتفاق نیفتاد؟
من تلاشی برای بازگشت به استقلال نکردم. برای این کار باید تلاش می‌کردم ولی نکردم.
قبول داری چند سال قبل خیلی راحت از استقلال جدا شدی؟
اگر زمان به عقب برگردد مطمئن باشید این کار را انجام نخواهم داد. من باید در گروه واعظ آشتیانی قرار می‌گرفتم ولی خواستم معرفت به خرج بدهم و در جدایی از استقلال ادای بچه‌های پایین شهر را درآوردم.
آیا به این فکر می‌کنی به استقلال برگردی؟
خیر فکر نمی‌کنم برگردم.
انتظار داشتی قلعه‌نویی با تو تماس بگیرد؟
خیر، من از هیچ کس توقع ندارم.
راستی در مورد انتخاب راه آهن صحبت کن؟
راه آهن تیم خوبی است و معتقدم بازیکنان توانمندی دارد که امیدوارم اکثر آنها بمانند. هر چند زمان را از دست داده‌ایم ولی باید همه به هم کمک کنیم تا این عقب افتادگی را جبران کنیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.