پیشبینی رشد ۵۰ درصدی درآمد بازار جهانی اینترنت بی‌سیم تا ۲۰۱۷

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

درآمد بازار جهانی سیستم‌های بی‌سیم Wireless LAN تا سال ۲۰۱۷ میلادی به بیش از ۱۲ میلیارد دلار خواهد رسید که این رقم ۵۰ درصد بیشتر از درآمد بازار یاد شده در سال ۲۰۱۲ خواهد بود.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، بر اساس گزارش گروه تحقیقاتی Dell'Oro Group، درآمد بازار جهانی سیستم‌های بی‌سیم Wireless LAN تا سال ۲۰۱۷ میلادی به بیش از ۱۲ میلیارد دلار خواهد رسید که این رقم ۵۰ درصد بیشتر از درآمد بازار یاد شده در سال ۲۰۱۲ خواهد بود.
 
از مهم‌ترین دلایلی که سبب خواهند شد بازار سیستم‌های اینترنتی بی‌سیم طی چهار سال آینده پیشرفت قابل ملاحظه داشته باشد می‌توان به گسترش فعالیت مراکز ارایه دهنده خدمات Wi-Fi، به‌روزرسانی چرخه ۸۰۲٫۱۱ac  و همچنین مدیریت سیستم‌های WLAN مبتنی بر فضای پردازش ابری اشاره کرد که البته در کنار موارد یاد شده نکاتی مانند انتشار یافتن تصاویر ویدیویی توسط کاربران مبتنی بر شبکه Wi-Fi و همچنین استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار(BYOD) اثرگذار خواهند بود.
 
"کریس دپوی"( Chris DePuy) مدیر مرکز Dell'Oro Group در این خصوص توضیح داد: «در حال حاضر سازمان‌ها شبکه‌های بی‌سیم LAN را به عنوان یک سیستم دسترسی حیاتی برای ادامه فعالیت‌های خود تلقی می‌کنند و از پیش‌تر نیز سیستم‌های بی‌سیم را به گونه‌ای در شبکه داخلی خود به کار می‌گرفتند که از شبکه‌های اترنت(Ethernet ) مجزا بود».
 
او در ادامه خاطرنشان کرد: «در چرخه تازه شبکه‌های اینترنتی سیستم‌های بی‌سیم ۸۰۲٫۱۱ac در سازمان‌ها نصب و راه‌اندازی می‌شوند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک تعداد بیشتری از سازمان‌ها برای مجزا کردن شبکه‌های اینترنت و دستگاه‌های اینترنتی بی‌سیم اقدام کنند. این امر سبب می‌شود فرصت استفاده از هر دو بخش را داشته باشند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.