پیشتازی روزنامه‌ها و نشریات برای حضور در جشنواره هنر و رسانه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ستوده نیا  دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنر و رسانه گفت: هر قدر که به روزهای پایانی باقی مانده تا پایان مهلت ارسال آثار نزدیک‌تر می‌شویم سرعت ارسال آثار بیشتر می شود و تا کنون مشارکت خبرنگاران روزنامه ها و نشریات چاپی بیشتر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها بوده است.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خبرنگاران نشریات استانی و شهرستانی از جشنواره قابل قبول و خوب بوده و این نگرانی را که جشنواره به طور ناخواسته مخصوص خبرنگاران شاغل در تهران شود، مرتفع کرده است.

ستوده نیا همچنین استقبال خبرنگاران تخصصی حوزه‌های هنر از جشنواره را مناسب اعلام کرد و گفت: البته در این میان استقبال خبرنگارن آزاد هم از جشنواره خوب بوده و این‌که را خبرنگاران آزاد از یک جشنواره تخصصی که بیشتر مرتبط با خبرنگاران تخصصی حوزه هنر است استقبال می‌کنند، باید به فال نیک گرفت و به آینده جشنواره امیدوارتر شد.

دبیر اجرایی جشنواره «هنر و رسانه» با بیان اینکه این جشنواره نخستین دوره خود را تجربه می‌کند، ادامه داد: به‌طور مسلم هرچه مشارکت روزنامه‌نویسان و خبرنگاران از این جشنواره بیشتر باشد، گام نخست آن محکم‌تر برداشته شده و تضمینی برای آینده روشن آن خواهد بود.

وی همچنین با درخواست از خبرنگاران برای ارسال آثار خود در مهلت اعلام شده گفت: اگر درخواستی برای تمدید مهلت نباشد، جشنواره طبق تقویم زمانی تعیین شده برای آن پیش خواهد رفت.

ستوده نیا که پیش از این اعلام کرده بود ارسال آثار به هر دو صورت پستی و اینترنتی قابل انجام است، گفت: خبرنگاران علاقه مند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فراخوان این جشنواره در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صفحه معاونت امور هنری مراجعه کنند.

نخستین جشنواره هنر و رسانه به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که آثار رسانه‌ای در رشته‌های تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، آموزش هنر و مد و لباس را ارزیابی و برگزیدگان را معرفی خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.