پیشرفت،ساماندهی و بهره برداری ۹۵ درصدی پروژه های ترافیکی منطقه ۱۲

۱۹م دیماه ،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از پیشرفت،ساماندهی و بهره برداری طرح های حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ خبر داد.

 محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد پروژه های کاری در حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۲ با پیشرفت چشم گیری ساماندهی و به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: خط کشی با پیشرفت ۱۰۰ درصدی،مناسب سازی ۹۲ درصد،نگهداری عمومی حمل و نقل ترافیک ۹۵ درصد،تعامل سایه بانهای ترمینال و پایانه های اتوبوس رانی و تاکسی رانی ۱۰۰ درصد، پل های جلوی ایستگاه های اتوبوس در سطح منطقه،پایانه فیاض بخش، شوش و تاکسی رانی شوش و میدان امام ۱۰۰ درصد به بهره برداری رسیده است.
حسنی با اشاره به پروژه های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: روشنایی و نگهداری پل های روشنایی ۱۰۰ درصد با نگهداری به روز،نصب المان های ترافیکی ۱۰۰ درصد،پارکینگ های حاشیه ای ۱۰۰ درصد،در دست ساماندهی و بهره برداری است.
وی با اشاره به پروژه دیگر حمل و نقل و ترافیک گفت: پارک ترافیک به منظور آموزش ترافیک ویژه شهروندان منطقه ۱۲،ساماندهی و بهره برداری مسیر دوچرخه در خیابان های ناصر خسرو،۱۵ خرداد،صوراسرافیل،باب همایون،خیابان خیام شمالی ویژه دوچرخه سواران منطقه ۱۲ و سایر مناطق با ارائه کارت شناسایی از پروژه های دیگر حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۲ است.
حسنی در پایان با اشاره به پروژه های در دست بهره برداری حمل و نقل افزود: واگن های چرخ لاستیکی در پیاده روهای منطقه ۱۲ به منظور خدمات رسانی به شهروندان منطقه ۱۲ از پروژه های اجرایی حمل و نقل ترافیک است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.