پیشرفت سایپا در خدمات پس از فروش

پیشرفت سایپا در خدمات پس از فروش

عصر خودرو : مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با افتتاح مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان گروه خودروسازی سایپا این شرکت بیشتر از گذشته به سمت پیشرفت و تکامل در خدمات به مشتریان خواهد رفت.

به نقل از سایپا نیوز اسماعیل علی پور مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان گروه خودروسازی سازی سایپا گفت: افتتاح این مرکز را باید به فال نیک گرفت چرا که بواسطه این طرح، دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا برای استفاده از خدمات این شرکت می توانند با یک مرکز واحد در ارتباط بوده و خواسته های خود را با کمترین زمان ممکن و کاهش هزینه های رفت و آمد پیگیر باشند.
علی پور با اشاره به تجهیزات مدرن ارتباطی در مرکز تماس با مشتریان سایپا افزود: در این مرکز آخرین امکانات و تجهیزات خدماتی مورد استفاده قرار گرفته شده است و به این واسطه طبیعتاً شاهد پیشرفت های خوبی در مراحل بعدی طرح CRM گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود.
مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت صنایع کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتری توسط شرکت سایپا را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: مطمئناً با افتتاح مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان گروه خودروسازی سایپا این شرکت بیشتر از گذشته به سمت پیشرفت و تکامل در خدمات به مشتریان پیش خواهد رفت.

چهارشنبه ۲۱ تیر   ۱۳:۳۰


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علیرضا اکبری:

    ماشین من چانگان cs35است در بندرعباس قطعه می خواد شماره پذیرش ۹۶۰۰۸۶۸۲

  2. پويا حمدي صفت:

    سلام
    من ٣ماه که پراید ١١١seگرفتم و تا به الان مشکل گیربکس من حل نشوده مثل تراکتور راه میره چه صداهای مختلف و لرزش و جا نرفتن دنده و عذاب دارن میدن ادمو شماره پرونده NAS431100G5859330شماره شاسی
    ۹۵-۱۱۰۹۰شماره برونده ماشین
    ۰۹۱۱۹۳۹۴۱۴۶

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.