پیشرفت سند تحول بنیادین؛ مستلزم نظارت بر اجرای آن است

۱۴ام بهمن ،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات گفت: آغاز همه طرح‌ها در ابتدا ایراداتی دارد اما وظیفه نمایندگان مجلس این است تا بر اجرای آن نظارت کنند لذا هنگام حضور در حوزه‌های انتخابی خود باید بر آموزش و پرورش به ویژه پایه ششم ابتدایی نظارت داشته باشند.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث نظارت بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند خوب و مثبتی است که حاصل کار کارشناسان و توام با علم و تجربه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات ادامه داد: این سند همانطور که مقام معظم رهبری بر آن صحه گذاشتند در صورتی مثبت خواهد بود که بند بند آن به درستی اجرا شود.

نماینده مردم بجنورد با اشاره به هدف سند مذکور، تصریح کرد: هدف اساسی سند تحول بنیادین ایجاد تغییر اساسی در امر آموزش است تا دانش آموزان طوری تربیت شوند که هم  دانششان افزوده شود و هم انسانی در طراز آموزه‌های وحیانی و الهی بار بیایند.

جعفری افزود: آغاز همه طرح‌ها در ابتدا  ایراداتی دارد اما وظیفه نمایندگان مجلس این است تا بر اجرای آن نظارت کنند لذا هنگام حضور در حوزه‌های انتخابی خود باید بر آموزش و پرورش به ویژه پایه ششم ابتدایی نظارت داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات در پایان خاطرنشان کرد: با نظارت بر اجرای این طرح باید در پایان سال تحصیلی جمع‌بندی نهایی به دست آورده و با این کار خلاها و نواقص را جبران و نقاط مثبت را تقویت کنیم تا ادامه مسیر را به درستی طی کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.