پیشرفت فیزیکی در ساخت پل خلیج‌فارس

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان منطقه‌ آزاد قشم گفت: ساخت پل خلیج فارس که سال قبل آغاز شد اکنون با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش ممتاز : حیدری‌پور در مراسم رونمایی از ناوگان تازه شرکت هواپیمایی قشم با ارائه توضیحاتی از روند فعالیت این شرکت هواپیمایی و مشکلات موجود در این زمینه‌، به پل خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: ساخت این پل افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

در ادامه این مراسم زنجانی، مدیرعامل شرکت توسعه هلدینگ سورینت نیز گفت: شرکت هواپیمایی فراز قشم را در سال ۸۸ از زیرمجموعه سپاه پاسداران با پنج میلیارد تومان بدهی خریدیم و در حال حاضر فعالیت خود را روز به روز توسعه می‌دهیم.

وی افزود: در سه سال و نیم قبل که با سرمایه اولیه هزار میلیارد تومانی خرید هواپیما را آغاز کردیم و اکنون حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه هلدینگ سورینت با بیان این‌که در حال حاضر ۱۷ فروند هواپیما خریداری شده که از این تعداد ۱۶ فروند به کشور وارد شده و یکی دیگر نیز وارد می‌شود، ادامه داد: برای یک سال و نیم این هواپیماها لوازم یدکی خریداری شده است.

زنجانی گفت:‌ خرید بلیت هواپیما از طریق سامانه هواپیمایی قشم انجام می‌شود و هیچ دلالی وارد خرید و فروش نمی‌شود.

وی اعلام کرد: برای سال آینده ۳۹ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ وارد می‌کنیم که بتوانند به مردم کشور خدمات‌رسانی کنند.

در ادامه این مراسم مرتضی دهقان، مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: این فرودگاه با بیش از ۶۲ مقصد پروازی و فعالیت ۴۲ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی در این راستا خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان این‌که بیش از ۵۵ درصد عملیات پروازهای بین‌المللی کشور در این فرودگاه در حال انجام است، اظهار کرد: گواهی‌نامه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی اخذ کردیم و در کمال ایمنی، امنیت و آرامش پروازها در حال انجام است.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.