پیشرفت فیزیکی شهرهای “جمعیت‌پذیر” انتشار یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شهرهای تازهی که در آینده‌ای نزدیک جمعیت‌پذیر خواهد شد پیشرفت حدود ۳۰ درصدی داشته‌اند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سهمیه مسکن مهر در شهر تازه فولاد‌شهر ۳۰ هزار و ۳۰۰ واحد است که قراردادی بالغ بر ۳۰ هزار و ۹۸۰ واحد منعقد کرده‌اند.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، تاکنون ۳۰ هزار و ۸۲۳ واحد در مرحله اتمام پی و ۲۹ هزار و ۱۰۴ واحد در مرحله اسکلت‌گذاری است.  

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید، شهر تازه فولاد‌شهر ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در مرحله اتمام سقف‌زنی، ۲۴ هزار و ۵۶۴ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارد. 

گفتنی است، ۱۵ هزار و یک واحد مسکن مهر در فولاد‌شهر در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار گرفته و این شهر پیشرفت ۷۸٫۴۵ درصد تا ابتدای دی ماه داشته است.  

همچنین سهمیه مسکن مهر در شهر تازه بینالود سه هزار و ۳۵۴ واحد است که قراردادی بالغ بر سه هزار و ۷۴۵ واحد منعقد کرده‌اند. 

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، سه هزار و ۷۳۹ واحد پی‌کنی آنها به اتمام رسیده و سه هزار و ۱۵۵ واحد در مرحله اتمام اسکلت‌کاری است. 

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید، سه هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر در بینالود در حال سقف‌زنی و دو هزار و ۶۷۴ واحد در مرحله سفت‌کاری و یک هزار و ۵۲۸ واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارد. 

گفتنی است، شهید تازه بینالود پیشرفت ۷۷ درصدی داشته است. 

همچنین شهر تازه ایوانکی که جزء شهرهای جمعیت‌پذیر قرار گرفته است سهمیه مسکن مهر این شهر تازه ۵۴۴ واحد است که تمام مراحل پی‌کنی و اسکلت و سقف‌زنی مسکن مهر به پایان رسیده است. 

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، ۳۶۱ واحد از ۵۴۴ واحد در مرحله سفت‌کاری و ۱۷۳ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. 

گفتنی است، این شهر تاکنون پیشرفت ۷۱ درصدی داشته است. 

همچنین سهمیه مسکن مهر شهر تازه شیرین‌شهر چهار هزار و ۷۷۴ واحد است که قراردادی بالغ بر پنج هزار و ۹۳۲ مسکن مهر منعقد کرده است. 

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، چهار هزار و ۸۶۸ واحد مسکن مهر در مرحله اتمام پی‌کنی و چهار هزار و ۲۵۴ واحد در مرحله اسکلت‌زنی قرار دارد. 

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید، سه هزار و ۱۶۲ واحد در مرحله اتمام سقف‌زنی و دو هزار و ۲۲۴ واحد در مرحله سفت‌کاری و همچنین ۲۳۸ واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. 

گفتنی است، این شهر تاکنون پیشرفت ۵۲ درصدی داشته است. 

همچنین شهر تازه سهمیه مسکن مهر شهر تازه رامین پنج هزار و ۷۷۴ واحد است که قراردادی بالغ بر پنج هزار و ۹۳۲ واحد مسکن مهر منعقد کرده است. 

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، پنج هزار و ۹۳۲ واحد مسکن مهر در مرحله اتمام پی‌کنی و پنج هزار و ۱۴۲ واحد در مرحله اسکلت‌زنی قرار دارد. 

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید، چهار هزار و ۵۴۰ واحد در مرحله اتمام سقف‌زنی و جهار هزار و۲۷۸ واحد در مرحله سفت‌کاری و همچنین یک هزار و ۳۵۶ واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. 

گفتنی است، این شهر تاکنون پیشرفت ۶۵٫۴۴ درصدی داشته است. 

سهمیه مسکن مهر شهر تازه امیرکبیر یک هزار و ۱۳۱  واحد است که قراردادی بالغ بر یک هزار و ۵۸۱ مسکن مهر منعقد کرده است. 

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، یک هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر در مرحله اتمام پی‌کنی و ۶۳۳ واحد در مرحله اسکلت‌زنی قرار دارد. 

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید، ۲۷۰ واحد در مرحله اتمام سقف‌زنی و ۷۹ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارد که این شهر تاکنون واحدی در مرحله نازک‌کاری ندارد. 

گفتنی است، این شهر تاکنون پیشرفت ۲۸٫۴۱ درصدی داشته است. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.