پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه های اطراف حرم امام رضا (ع)

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: ساخت و طراحی۲۰ هزار واحد مسکن ارزان قیمت در برنامه نوسازی پیرامون حرم رضوی در حال انجام است که این پروژه ها با رشد فیزیکی ۴۸ درصدی مواجه هستند.

مجید کیان پور معاون وزیر راه و شهر سازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: هم اکنون سه هزار واحد مسکن ارزان قمیت آماده بهره برداری هستند و همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی اطراف حرم امام رضا (ع) با رشد ۴۸ در صدی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: ۳۶۵ پروژه بهسازی و نوسازی در پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) تعریف شده که ۱۴۰ پروژه، آماده بهره برداری و یا در حال اجرا هستند.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه تصریح کرد: امسال نیز ساخت  ۲ هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی ارزان قیمت را در برنامه کاری خود داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۳ هزار تخت ارزان قمیت جهت رفاه حال زائران امام رضا (ع)  در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۴ پروژه با ظرفیت ۵۰۰۰ تخت تا پایان خرداد ماه سال ۹۲ آماده بهره برداری می شود.

کیان پور اعتبار مورد نیاز برای طرح نوسازی پیرامون حرم امام رضا (ع) را ۱۰هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون ۲میلیارد و  ۲۴۰ میلیون تومان در قالب خرید و آزاد سازی املاک واقع در محدوده بافت فرسوده و انجام پروژه ها هزینه شده است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.