پیشرفت ۷۰ درصدی بازپیرایی فضای سبز پل ساوه

۲۹فروردین۱۳،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹ از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه این منطقه خبر داد.

زنوزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه در منطقه ۱۹ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی با پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: کاشت چمن، درخت و درختچه در ۳ هزار متر مربع از محدوده پل ساوه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی تقاطع بزرگراه آزادگان به منظور توسعه و ایجاد فضای سبز از اقدامات حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ است.

زنوزی ادامه داد: طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز پل ساوه در منطقه ۱۹ با افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد فضای تفرجگاهی و چشم انداز طبیعی، سبز و سیمای زیبای این محور پرتردد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ در اجرای این طرح گفت: اجرای عملیات کاشت فضای سبز در سه معبر شریانی منطقه ۱۹ از اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ در بهره برداری از این طرح است.

زنوزی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ افزود: کاشت ۱۰ هزار متر مربع درخت و درختچه در بزرگراه شهید کاظمی، ۸ هزار مربع فضای سبز در حاشیه شهید هاشمی و ۵ هزار متر مربع کاشت درخت در رفیوژ میانی جاده قدیم قم از اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۹ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.