پیشنهادی جالب و قابل توجه از وزیر ارشاد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

جلسه مشترک وزیر ارشاد با معاون سیما و جمعی از مدیران شبکه‌های رسانه ملی به منظور افزایش تعامل برگزار شد. در این جلسه علی جنتی تاسیس یک شبکه تلویزیونی با موضوع فرهنگ و هنر را ضروری دانست و گفت: «امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک بین دو سازمان، این شبکه راه‌اندازی شود.»

به گزارش «نسیم»، در این جلسه که با حضور وزیر ارشاد،‌ معاون سیما و مدیران شبکه‌های سه و قرآن و معارف سیما برگزار شد دکتر علی جنتی از اهتمام رسانه ملی در پرداخت مناسب به موضوعات فرهنگ و هنر از جمله حوزه های کتاب،‌ سینما،‌ موسیقی و تئاتر تقدیر و تشکر کرد.
دکتر علی دارابی نیز در این دیدار به طراحی سیما برای تولید برنامه های فرهنگی چون «میدان هفت» با موضوع خاص فرهنگ و نیز برنامه «هفت» اشاره کرد و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما نیز در برنامه فصل نو به موضوع مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب می پردازد.
معاون سیمای رسانه ملی از تشکیل کارگروه مشترک بین معاونت سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد این تعامل دو جانبه سبب تقویت همکاری ها و ساخت برنامه های پربیننده در عرصه فرهنگ و هنر شود.
وی همچنین با تاکید بر آمادگی همه جانبه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ قرآنی با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، به کاهش سهمیه هنرمندان در حج تمتع سال های اخیر اشاره کرد و گفت: حضور هنرمندان تلویزیون در این همایش بزرگ اسلامی سبب به تصویر کشیدن این آئین با عظمت می گردد که امیدوارم که این مشکل در سال های آینده برطرف شود.

منبع: شبکه ایران


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.