پیشنهاد از سرگیری پرداخت وام ازدواج

۱۴فروردین۱۳،

خبرگزاری فارس: پیشنهاد از سرگیری پرداخت وام ازدواج/ اختصاص 10هزار میلیارد ریال به اشتغال

بینا- مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با بیان اینکه تلاش می‌شود اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال به اشتغال اختصاص یابد، گفت: این صندوق برای از سرگیری پرداخت وام ازدواج آمادگی کامل دارد و بانک مرکزی باید نظر نهایی را بدهد.
به گزارش بینا، مهدی حسین نژاد با اشاره به رویکرد صندوق مهر امام رضا (ع) در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به فارس اظهار داشت: در سال جاری صندوق برنامه‌های متنوعی براساس اهداف و برنامه‌ها خواهد داشت و  از اولویت‌ها در سال تازه مشاغل خانگی و خود اشتغالی در کنار طرح‌های مولد و کارآفرینی خواهد بود.
وی تاکید کرد: حمایت از گروه‌های پشتیبان مشاغل خانگی از دیگر اولویت‌ها و رویکردهای صندوق خواهد بود تا با تحت پوشش قرار دادن شاغلین خانگی چرخه تولید، توزیع و مصرف را رونق دهند.
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) با بیان اینکه برای سال جاری بیش از ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار صد در صد پیش بینی شده است، گفت: همچنین برنامه ریزی برای افزایش این اعتبار انجام خواهد شد تا بتوان اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال را به طرح‌ها اختصاص داد.
حسین نژاد افزود: کل اعتبارات صندوق در بخش اشتغالزایی با رویکرد مناطق محروم و نیز گروه‌های پشتیبان مشاغل خانگی مصرف خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات جوانان برای دریافت وام ازدواج از بانک‌ها آیا صندوق برنامه‌ای برای این موضوع دارد، بیان داشت: در قبل این موضوع از طریق صندوق انجام می‌شد که براساس ابلاغیه بانک مرکزی این رویکرد از صندوق گرفته شد.
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) تاکید کرد: این صندوق آمادگی کامل دارد مانند قبل و حداکثر ظرف مدت ۲ هفته وام ازدواج در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
به گفته این مقام مسئول ادامه داد: پیشنهاد این موضوع به بانک مرکزی داده شده و نظر قطعی در این خصوص منوط به موافقت بانک مرکزی است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.