پیشنهاد به مجلس: طرح مالکیت زمانی خودروها

پیشنهاد استانداری تهران به مجلس شورای اسلامی:
طرح مالکیت زمانی خودروها
نیاز به قبرستان خودروها در آینده ای نزدیک
عصرخودرو : معاون استانداری تهران از پیشنهاد طرح مالکیت زمانی خودروها به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تهران در آینده ای نزدیک نیازمند مبرم به قبرستان جدید خودرو خواهد داشت.

به نقل ازممتازنیوز، محمدرضا محمودی با بیان اینکه استفاده بیش از حد از خودروها توسط مردم در شهر تهران باعث بوجود آمدن ترافیک و آلودگی هوا شده است گفت: تردد بیش از حد خودروهای تک سرنشین و البته عمر بالای این خودروها باعث بوجود آمدن معضلی بزرگ در آینده خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد استانداری تهران به فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استانداری تهران در پیشنهاد خود خواستار تصویب قانونی در راستای مالکیت زمانی خودروها شده است.

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: با در نظر گرفتن زمان برای مالکیت خودروها، می توان از افزایش سن بالای خودروها و معضل احداث قبرستان ماشین ها در آینده ای نزدیک برای تهران جلوگیری کرد.

محمودی با تاکید بر اینکه این طرح نیاز به بررسی بیشتری دارد گفت: با توجه به روند فعلی، شهر تهران در آینده ای نزدیک نیاز به قبرستان خودرو دارد و با مشکلاتی در این زمینه نیز روبرو خواهد بود.

ماخذ: عصر خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.