پیشنهاد ترامپ به بازیگر مشهوری که عاشق ترامپ هست

بازیگر مشهور در میان مردان کابینه ترامپ

استالونه پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود: من عاشق دونالد ترامپ هستم. او یک شخصیت بزرگ دیکنزی دارد. می دانید منظورم چیست؟

به گزارش اخبار سینما جهان به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر سرشناس نقش‌های اکشن ممکن است تپه‌های هالیوود را به قصد کار در واشنگتن دی.سی ترک کند.

خبرها حاکی از این است که دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا به سیلوستر استالونه یک نقش مهم و کلیدی با زمینه هنری در کابینه‌اش پیشنهاد کرده است.

گفته شده استالونه در حال بررسی این پیشنهاد و تعمق درباره آن است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/fc043876ae7da3088c4dfc48af594b06.jpg

گفته شده ترامپ به این بازیگر، نویسنده و کارگردان ۷۰ ساله پیشنهاد کرده یک نقش برجسته- شبیه رییس- در آژانس فدرال «وقف ملی برای هنر» برعهده بگیرد. کار این مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری و افزایش کمک‌های مالی برای هنرهای خلاق در آمریکا است.

منبعی که نخواست نامش فاش شود، گفته است: به طور گسترده و به اشتباه تصور می‌شود دوران ریاست جمهوی ترامپ دوران تصمیم‌گیری‌های خصمانه نسبت به هنر است اما آقای ترامپ قصد دارد تا گروهی از چهره‌های درجه یک را به عنوان بازوی خود برای آنچه این صنعت به آن نیاز دارد، به کار بگیرد.

ممکن است استالونه این مسئولیت را بپذیرد. با این وجود او نخستین چهره عرصه نمایش نخواهد بود که به کابینه ترامپ ملحق می شود و تاکنون استیون مونچین و لیندا مک ماهون از تهیه کنندگان سینمایی به وی پیوسته‌اند.

استالونه تا پیش از این یک جمهوری‌خواه رسمی و عضو حزب نبوده، گرچه در گذشته در مواردی از این حزب حمایت کرده و به ویژه در سال ۲۰۰۸ از حامیان جدی جان مک‌کین نماینده جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری بود. با این حال و با وجود این که رابطه وی و ترامپ از قبل دوستانه بوده است، او از حامیان ترامپ در اوایل امسال و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نبود.

وی پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود: من عاشق دونالد ترامپ هستم. او یک شخصیت بزرگ دیکنزی دارد. می دانید منظورم چیست؟

استالونه هنوز چیزی درباره این پیشنهاد به زبان نیاورده است.

 

منبع: مهر

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    خیلی بیشعور هستی ترامپ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.