پیشنهاد دستمزد نجومی یوونتوس به فن پرسی

ممتازنیوز : باشگاه تورینی پیش از این برای به خدمت گرفتن فن پرسی پیشنهادی ۸ میلیون پوندی به آرسنال ارائه داده بود اما مطمئنا آنها برای متقاعد کردن باشگاه لندنی، باید پیشنهاد بهتری ارائه بدهند.

EPL: Robin Van Persie, West Bromwich Albion v Arsenal

براساس گزارش ها، باشگاه یوونتوس قصد دارد با پیشنهاد دستمزد هفتگی ۱۸۰ هزار پوندی به رابین فن پرسی، این ستاره هلندی را به خدمت بگیرد.

کاپیتان توپچی ها این هفته اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و به این ترتیب باشگاه های بزرگی مانند منچسترسیتی و منچستریونایتد که به دنبال به خدمت گرفتن او بودند، تلاش دوباره ای را آغاز کردند اما به نظر می رسد بیانکونری با این پیشنهاد، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است.

باشگاه تورینی پیش از این برای به خدمت گرفتن فن پرسی پیشنهادی ۸ میلیون پوندی به آرسنال ارائه داده بود اما مطمئنا آنها برای متقاعد کردن باشگاه لندنی، باید پیشنهاد بهتری ارائه بدهند.

از سوی دیگرمنچسترسیتی نیز به شدت به دنبال به خدمت گرفتن فن پرسی است و آماده است تا دستمزدی ۲۲۵ هزار یورویی در هفته به این بازیکن بپردازد.؛ البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که آنها چند بازیکن شان را بفروشند.
گزارش هایی در مورد علاقه باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید این بازیکن منتشر شد اما ناصر الخلیفه، رئیس این باشگاه، در گفتگو با اکیپ این مسئله را رد کرد:” ما هرگز مذاکره ای با فن پرسی نداشتیم. ما به مهاجمان فعلی مان اطمینان داریم؛ هرچند به دنبال یک مهاجم دیگر هم هستیم.”

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۸ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فن پرسی, یوونتوس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.