پیشنهاد هوشمند غذا بر اساس آنچه که در خانه دارید+تخمین ارزش​ غذایی+۷ بخش ویژه

به گزارش خبرآنلاین، نرم افزار «ناشتا ۳» دربردارنده بیش از ۲۰۰۰ دستور غذایی از سوی شرکت هنرهای نوین کمان روانه بازار شده است. این نرم افزار برگزیده پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال و برگزیده وزارت بهداشت در دومین جشنواره ملی رسانه های سلامت است.

«محاسبه کالری و ارزش غذایی، سیستم هوشمند پیشنهاد غذا، قابلیت ایجاد برنامه غذایی، ۷ بخش ویژه اطلاعاتی (سفره آرایی، رژیم های غذایی، ریز مغذی ها، نکات آشپزی، آداب تغذیه در اسلام و خوراکی ها در قرآن و حدیث) و…» از جمله بخش های جانبی این نرم افزار تحسین شده است.

نرم افزار ناشتا با توجه به شرایط مورد نظرتان، از جمله مواد اولیه در دسترس، به شما غذا پیشنهاد می دهد. کالری و ارزش غذایی (ویتامین ها، پروتئین، چربی، قند و …) هر غذا مشخص شده است. میزان مواد اولیه لازم بر اساس تعداد نفرات، به صورت خودکار محاسبه شده است. نرم افزار ناشتا برای صبحانه، ناهار و شام هر روز شما غذا پیشنهاد می دهد.

آنطور که ناشر این نرم افزار عنوان کرده، شما می توانید بر اساس نام، مواد اولیه، وعده غذایی، میزان کالری و … غذای خود را جستجو کنید. با توجه به برنامه غذایی که ایجاد می کنید، لیست خرید مواد اولیه به صورت خودکار محاسبه می شود. همه دستورهای غذایی همراه با عکس ارائه شده و شما می توانید غذایی را که دوست دارید، به لیست شخصی علاقه مندی های خود اضافه کنید.

همچنین نرم افزار ناشتا به صورت خودکار و رایگان به روزرسانی می شود و ۳۶ دسته غذایی دارد که عناوین زیر تعدادی از آنها می باشد: «غذاهای سنتی ایرانی و محلی،غذاهای ایتالیایی، چینی، عربی و سایر ملل، انواع کیک، شیرینی، دسر و بستنی، خوراک های دریایی، پرندگان، گوشتی و سبزیجات، دلمه، کوکو و سالاد، سوپ، پتاژ، کنسومه، آش و آبگوشت، سس، ترشی، کمپوت و مربا، انواع فست فود ، پیتزا و ساندویچ، انواع نان، آشامیدنی ها، غذاهای رژیمی و …»

این نرم افزار با ۱۰ هزار تومان تخفیف برای مصرف کننده با قیمت ۸هزار تومان در بسته بندی متفاوت و منحصر به فرد اطب عرضه شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این نرم افزار و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.